bjornpv Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Kan noken gje meg forklaring på forskjelen frå ATX til BTX blir?? Sitter å ser på nytt kabinett å fant no då: va8000 Lurer på om det er viktig å ha en pc der eg kan bygge videre til BTX når det slår til for fullt.. Endret 3. februar 2005 av bjornpv Lenke til kommentar
audhage Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Kjøp deg heller et CM "Stacker". Det støtter Både ATX og BTX, samtidig som det er stort og solid og ikke minst PENT. (mye penere enn det du hadde valgt synes jeg) Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
bjornpv Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Smak og behag veit du Men noken som kan sei hoved trekka om BTX Standaren?? lurer litt på den Lenke til kommentar
Fogga Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Etter hva jeg har lest er ATX og BTX hk samme fysiske størrelse. Det som avgjør om hk er atx eller btx, er om det har 20 eller 24 pins strømkontakt på hk. F.eks Asus A8N-Sli Deluxe er ett btx hk siden det har 24pins strømkontakt. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Men det kan jo ikke stemme. Man trenger jo ikke btx-kabinett for å bruke et HK med 24pin. Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
korny Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 BTX er no helt annet. det er en ny hovedkort standar der blant annet skjermkortet snus så kjøleren på kortet peker opp isteden for ned. http://www.tomshardware.com/motherboard/20...derwood-01.html Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 vel, aud hage, det første kabinettet støtter jo BTX det å, det står jo på siden hvis du tar deg tid til å lese... jeg syns det første va penest:D Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Som nemnt over er BTX ein ny standard for hovudkort. HW.no har ein artikkel om det. her og her Endret 3. februar 2005 av Ødd Lenke til kommentar
Fogga Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Som nemnt over er BTX ein ny standard for hovudkort.HW.no har ein artikkel om det. her og her Må ha vært en elendig artikkel jeg leste da. Lenke til kommentar
jossimd Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Kan noken gje meg forklaring på forskjelen frå ATX til BTX blir??Sitter å ser på nytt kabinett å fant no då: va8000 Lurer på om det er viktig å ha en pc der eg kan bygge videre til BTX når det slår til for fullt.. jeg og skal kjøpe det kabinettet tror jeg det er jo drit kult. Lenke til kommentar
bjornpv Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 hmm lært litt nytt i dag.. så takker.. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Emnefeltet er dårlig og trådstarter har fått svar. Stenges for videre posting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg