excrucio Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Holder på å styrer med en russebil og vurderer å bygge et lite anlegg i bilen. Er ganske blank på å slikt. Og da jeg så at dynamoen på bilen er på 35A begynte jeg å lure litt. Er det for lite? Hvor mye bør det være? Hvor stort kan anlegget være med 35A til rådighet? Takk for all hjelp... Lenke til kommentar
goåfør Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hei. 35A er LITE. Og en russebil "MÅ" har ett STORT anlegg!! Mitt forslag er, sett ett støm aggregat på taket eller på henger og ett realt PA anlegg inni bilen, du får ikke pen lyd, men du får mye lyd og det er vel det som er poenget med en russebil. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 gjer som oss vi hadde ein 64amp men så tok den kvelden men med masse sponsor og jobbing for bilen så klarte vi og skaffe ein 110amp til bilen finnes og billige dynamoer på dynnga Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 klask inn en eller to 110 - 150 A dynamoer fra en bil av samme type med TDi motor. Dieselbiler har gjerne kraftigere saker enn besinutgavene Sjekk ut forstekere og elementer på Eltek, mye for pengene der. Regner med at dere ikke har allverden til budsjett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå