aeiopop Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 kjøpte for et par dager siden ny 100hz tv som jeg har litt problemer med å bruke sammen med skjermkortet mitt. har et powercolor radeon 9600 pro. jeg får ikke noe bilde i det hele tatt når jeg kobler inn via A/V panelet foran på tv'en. noen som vet hvorfor? det funker gjennom scart, men bildet blir stripete og dårlig. kan det ha noe å si at tv'en er 100hz og at det står at skjermkortet 'sender' i 60hz til tv'en? er det noen som kan hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Skal det ikke gå å stille TVen i 60Hz a? Skjermkortet ditt er litt gammelt så jeg vet ikke helt Lenke til kommentar
aeiopop Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 ok, tror ikke det går å stille hz på tv'en? noen andre som vet noe om dette? eller bare om dårlig bilde på tv'en generelt når man kobler den til data? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 ok, tror ikke det går å stille hz på tv'en? noen andre som vet noe om dette? eller bare om dårlig bilde på tv'en generelt når man kobler den til data? Bilde skal ikkje bli dårligere om du kobler til tv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå