Boralis Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Hei jeg kjører normalt ett 845 G og dette er stabilt som fjell, har kjørt det helt opp i 2,9. Skulle prøve ett 845 G kort men dette er ustabilt når en prøver å klokke det og kommer det over 2,53 starter ikke maskinen jeg har innstalert seneste bios og alt men så snart jeg kommer over 2,53 som er det kotet skal støtte så stopper det opp. 845 G støtter jo også bare 2,53 men det er ingen problemer med. Hva kan vere galt??? Får en score på 12100 i 3D2001se så det ser bra ut Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 MSI sitt kort eller ? Åssen type ram ? [ Denne Melding var redigert av: shivac på 2002-06-19 09:08 ] Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2002 Det er et msi 845g, har prøvd både twinmos og crucial ram Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Sikker på at det ikke er noen instillinger på RAM en i BIOS ? Men du har prøvd det som er verdt å prøve sikkert ? ... Kan jo prøve å finne noen som har gjennomført en test av kortet et eller annet sted, å se hva de fikk til. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2002 har prøvd det meste fra standard innstillinger og oppover for å si det sånn, har også formatert og lagt inn xp på nytt,samme er det samme setter inn msi845e da blir alt dønn stabilt Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Her er en test jeg fant, skummet bare igjennom den http://neoseeker.com/resourcelink.html?rlid=50761 Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 De gir jo en litt negativ omtale av kortet, ifb. med inkl. vga og greier. Og tester kortet med denne vga chippen. VGA chippen er jo /ignore, for oss som bruker tunge 3d applikasjoner osv. Dessuten så drar den ressurser fra minnet osv, og gjør hele systemet tregere. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Funnet noen løsning på problemet eller ? Andre her som har hatt samme problem ? Trodde MSI kortene skulle være veldig overklokkingsvennlige ? Tar jeg feil, eller har du fått et kjipt kort kanskje ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå