Lurifax85 Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hei jeg trenger en ny strømforsyning så lurte jeg på om dere kunne hjelpe meg å finne en ny og bra strømforsyning. Jeg trenger minst 4 sata kontakter og 6 vanlige power kabler og 20 pins vanlig hovedkort kontakt. Jeg sikter da etter en strømforyning med 500+ watt som bråker lite ( under 25db ). Design har ingenting og si så lenge den leverer stabil strøm og ikke er en strømforyning fra q-teq eller noe lignende. Håper dere har masse gode psuer og vise meg!!! Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hei, OcZ powerstream 600w kan kansje være noe for deg eller OcZ 520w som er et billigere alternativ mvh Erik_s Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hva ville dere anbefale av OcZ powerstream 600w og Enermax Coolergiant 600W? Lenke til kommentar
Lurifax85 Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Takk for svaret Dette var en veldig bra og veldig dyr strømforsyning Er sannsynligvis denne jeg velger med mindre dere finner en som er like bra billigere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå