MrLuni Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Telenor suuuuug sååååå jæææævli kraftig Kankje ein dårlig tråd, men noen andre som deler min følelse ? Første sjangse eg får når bindingstida har gått ut skal alt som har med telenor ut av huset Lenke til kommentar
knert Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 oi oi oi.. de kommer nok sikkert til og ringe deg for og få deg som kunde igjen. Telenor ringer meg "hele tiden". Lenke til kommentar
So|o Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Er ikke drittlei. Er faktisk forbøyd. Alltid god service, og har aldri hatt problemer med tjenestene jeg har hos de. Prisene er ikke de laveste, men heller ikke mye høyere enn andre. Betaler gjerne litt ekstra for kvalitet. Endret 3. februar 2005 av asdfgh Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Den tida Telenor hadde 1GB-grense på ADSL, var forholdene uholdbare. Nå, derimot, må jeg si meg ganske fornøyd. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 fornøyd jeg også.. stabil linje som holder den hastigheten den skal. god kundeservice hvis det er er noe jeg lurer på... Lenke til kommentar
Kai S Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg er veldig fornøyd med Telenor. Jeg har alltid en stabil linje og har aldri hatt problemer med internett. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Eg er drittlei 'Hvem andre hater [sett in hva som helst her]?' tråder... Lenke til kommentar
So|o Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Eg er drittlei 'Hvem andre hater [sett in hva som helst her]?' tråder... Helt enig. Spesielt når man skriver " Telenor suuuuug sååååå jæææævli kraftig" uten å begrunnet det. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 jeg var fornøyd helt til iløpet av de siste ukene hvor de har sperret internettet vårt fordi vi liksom skal ha sendt ut virus ? Lenke til kommentar
lodott Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hvis du/(dere) er kjappe kan dere klage litt her: http://www.dagbladet.no/dinside/2005/02/01/422085.html Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 mongo linje hastighet og styr med epost ER begrunnelsen Lenke til kommentar
Dovrebanen Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Så lenge jeg har råd til å betale litt ekstra for Telenors tjenester (de er jevnt over ikke blant de billigste), så kommer jeg til å fortsette å ha Telenor. Det er produktene og servicen som de leverer verdt, etter min mening. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Telenor tar ikke et nei for et nei har jeg hørt... De skal visstnok ha pågående telefonselgere... Endret 3. februar 2005 av <ingve> Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Telenor suuuuug sååååå jæææævli kraftig Kankje ein dårlig tråd, men noen andre som deler min følelse ? Første sjangse eg får når bindingstida har gått ut skal alt som har med telenor ut av huset Har du en grunn til du vil ha det ut av huset? Lenke til kommentar
letmein Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg er ikke fornøyd med mi 2048/256 linje fra Telenor. For det første er mi linje vanvittig ustabil (samme gjelder andre i mitt område som er på samme sentral) og så er upload speeden ALT for dårlig når man sammenlikner med download speeden. Synd at jeg er på en kresen sentral som ikke NGT kan levere til.. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg har 1024/256 og laster ned i ca 100-140. Jeg får 1052 på itavisen. Jeg vil se dette er ganske bra. Lenke til kommentar
royale Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) jeg er sååå lei av telenor!! telenor skal bytte til nextgentel kanskje. Endret 3. februar 2005 av ewok Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg har aldri hatt noen problemer med Telenor. Stabil linje, får de hastighetene jeg betaler for. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Telenor tar ikke et nei for et nei har jeg hørt...De skal visstnok ha pågående telefonselgere... Som har nerver og ringe meg mitt under en presentasjon som jeg holdt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Kankje ein dårlig tråd You said it. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg