Aerodeck Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Finner ingen tråd som tar for seg dette, så da skriver jeg her. (gjør meg gjerne oppmerksom om det finnes slike tråder) Jeg skal ha en DVD spiller med brenner til stua. Etter å ha brukt ca 2 uker på å lete rundt på nettet har jeg kommet til at mine ønsker til en slik maskin må nedgraderes litt. Jeg ønsket meg egentlig en spiller som avspiller de meste, har HD og gjerne nettverk. Da skiller jo KISS DP-558 seg ganske klart ut. Men problemet er at jeg etter det jeg kunne lese her: http://www.mpeg-playcenter.com/modules.php...=viewforum&f=38 vil få problemer med å få denne til. Derfor er jeg kommet til at følgende er krav: Avspiller de formater som finnes pr dato. Helst kan spille inn på både - og + plater Helst har timeslip Ellers så har jeg kommet til at jeg gir blaffen i HD til brenneren Er det noen tips ? takknemlig for alle innspill Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Flyttes til "Lagringsmedier" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå