Gå til innhold

Innkjøp av ny hardware

hanskongen

Anbefalte innlegg

Jeg gikk nylig til innkjøp av litt ny HW i form av en sykkel, selvfølgelig via en nettbutikk.

Problemene oppstod først etter at den var forsøkt installert på mitt eksisterende system (Slapp kropp).

Det jeg hadde tenkt til å gjøre var å installere programmet "Lang sykkeltur" og installasjonen gikk greit, men da programmet skulle kjøres fikk jeg en feilmelding om at jeg manglet enhetsdriver kondisjon.

Dette resulterte selvfølgelig i blåskjerm og total krasj av systemet.

Nå var jo selvfølgelig problemene blitt enda større, siden jeg nå heller ikke fikk kjørt noen andre programmer (feks. kort gåtur) disse krever også nå enhetsdriveren kondisjon.

Så jeg tenkte at jeg skulle få tak i denne kondisjon, men så enkelt er det ikke, denne enhetsdriveren må lages spesielt for hvert enkelt system, så det gikk ikke å laste den ned.

Jeg kom da senere i kontakt med en kondisjons programmerer, men han tok så godt betalt at dette måtte jeg teste på egenhånd.

Jeg innser nå at maskinvaren sykkel ikke er kompatibel med min kropp, og kommer nok til å selge den, for å gå til innkjøp av maskinvare bil eller moped, da jeg har hørt at de ikke krever like mye av systemresursene...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...