Darth Kjell Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Noe sier meg at det er på høy tid at disse taiwanesiske selskapene satser mer på design, dette så helt harry ut spør dere meg. Selv foretrekker jeg det moderne og mer stilreine designet til Apple & co... Det er faktisk utrolig mange som kjøper disse harry-kabinettene. De kommer til å slutte og produsere slike den dagen ingen kjøper de lengre. Nå får folk kjøpe hva de vil, driter egentlig i det. Så lenge vi har produsenter som Lian Li er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Jeg må si at kabinettet ikke var spesielt fint, ja... Er det noen andre en meg som synes at dette kabinettet fra alienware har noe HL2 over seg? Endret 3. februar 2005 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Er det en grønn MX510 jeg ser på bildet? Trodde de bare fantes i blå og rød... Lenke til kommentar
audhage Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Det er i alle fall IKKE en mx510. Formen ser helt feil ut Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Det er i alle fall IKKE en mx510. Formen ser helt feil ut Tror det er en Logitech Cordless Click eller en MX310.. Endret 3. februar 2005 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Ikke mx310. Den er mye lavere. Enten 510,700 eller kanskje 900. mx1000 er litt "firkantet" og den kan det ikke være Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Hvis du ser nøye på musa er det et "låkk" oppå som ikke finnes på MX510,MX700,MX900,MX1000 så det er i hvertfall ikke en av dem, det kan jo være en logitech kloning!! Endret 3. februar 2005 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
StigK Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Rent desigmessig er dette langt ifra det værst jeg har sett. Greit de lysene, og den refleksbrikken på siden kunne de kaste, men den har utvilsom relativt myke linjer. Nå har jeg kun sett bildet, på nært hold er det sikkert utrolig jalla, men at folk skal komme å fortelle meg at lian lian og de andre merkene er så utrolig stilrene synes jeg er morsomt. De er firkanta bokser i alluminium, noen har til og med vindu. Man skal ha relativt spesielt interiør for at slike kasser skal passe i en "stue", kanskje i et moderne kontor. Den asus boksen ville ihvertfall passe i et lekerom om ikke annet. Hmm, nå snakker jeg som en kone her, men jeg har enda til gode å finne en pc jeg syntes er fin å se på. Kanskje det lureste er å hjemme det i et skap. -stigk Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hvis du ser nøye på musa er det et "låkk" oppå som ikke finnes på MX510,MX700,MX900,MX1000 så det er i hvertfall ikke en av dem, det kan jo være en logitech kloning!! riktig. Har selv en MX700, og det der er ikke det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hvem har lagd tastaturet da? Finner vi den må vi klare musa. Mest sannsynlig fra samme produsent Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Innsiden, litt til. Hvilket tastatur er det avbildet? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hvis du ser nøye på musa er det et "låkk" oppå som ikke finnes på MX510,MX700,MX900,MX1000 så det er i hvertfall ikke en av dem, det kan jo være en logitech kloning!! Det er flere produsenter enn Logitech som lager muser og det blir for dumt å kalle alle konkurrerende muser under samlebegrepet "Logitech-kloner". Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Grusomt. Forstår godt at stjørdalinger og fjortiser liker dette kabinettet men det blir ikke noe for meg Haha Hvorfor det? Jeg likte det ikke spesielt godt, selv om jeg kommer fra Stjørdal Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 OLD! ( ) Ser ut som noe man har på kjøkkenet. Bare at dette ville jeg gjemt godt på kjøkkenet. Helst bak et skap. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Hvis du ser nøye på musa er det et "låkk" oppå som ikke finnes på MX510,MX700,MX900,MX1000 så det er i hvertfall ikke en av dem, det kan jo være en logitech kloning!! Det er flere produsenter enn Logitech som lager muser og det blir for dumt å kalle alle konkurrerende muser under samlebegrepet "Logitech-kloner". Jeg er enig, men jeg sa ikke at det ER en kloning, men at det KAN være det! Det var ment som en spøk fra min side. Har prøvd å finne ut av tastaturet, men finner ikke noen som har nøyaktig det samme knappoppsettet. Endret 4. februar 2005 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå