tli Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) waf: wife accept factor også kalt konefaktor på norsk Kom visst som nummer to Endret 3. februar 2005 av tli Lenke til kommentar
ADT Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Den treffer jo målgruppen sin midt i hjerterota, ikke tvil om det! Men som nevnt i artikkelen er jo dette Alienware rip-off deluxe, hadde ikke tvilt et sekund med å kjøpe det om det var min smak. Nydelig designet spør du meg Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Dette kabinettet er jo helt grusomt.. Og de som prater om at det har pen lakk; Joda, plastik glinser bra *kremt*plastic fantastic*kremt* Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Må si at det var et bedre bilde.. Men kabinettet har et dårlig WAF må jeg si.. Likte tastauret derimot Lenke til kommentar
f.HiTmAn Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 synest det ligna på en støvsuger jeg Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hmm såg litt voldsom ut ja, som noen andre over påpekte-->jet motor indeed hehe :!: Lenke til kommentar
audhage Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 synest det ligna på en støvsuger jeg Ikke jetmotor da en jetmotor ser noe mer seriøs ut. Derimot en Støvsuger var ikke langt unna (Merk: en slik en Hightech fra elkjøp eller expert eller no) Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 ser litt ut som en formel 1 bil nederste delen av kabbiset, hørte jeg ferrari noen? Ja, jeg tenkte Dodge og Ferrari når jeg så det først. Det som hadde vært kult (kanskje det er sånn også), var hvis frontdøra åpner seg selv med trykkluft, med et lett trykk nederst på døra. Men gud bedre å grimt et kabinett. Ville ikke helt valgt det sjøl. Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Fatter ikke at det er noen som kjøper noe så styggt. De kan da ikke få solgt så mange av den der. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 ser litt ut som en formel 1 bil nederste delen av kabbiset, hørte jeg ferrari noen? Ja, jeg tenkte Dodge og Ferrari når jeg så det først. Det som hadde vært kult (kanskje det er sånn også), var hvis frontdøra åpner seg selv med trykkluft, med et lett trykk nederst på døra. Men gud bedre å grimt et kabinett. Ville ikke helt valgt det sjøl. Ang. Trykkluft: Det måtte ha lagd en slik en pshhhh lyd som busser lager osv. Det hadde jo vært SÅ tøft. Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 kabinettet hadde passet utmerket til enkelte ikea møbler samt designmøbler i minimalistisk stil Det er jo faktisk så langt fra minimalistisk som du overhodet kommer, så jeg skjønner ikke helt hvorfor det skal passe. tenkte på en slik stil i stua så hadde den kanskje passet inne bildet som erpå forsiden http://www.brunstad.no/ Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Grusomt. Forstår godt at stjørdalinger og fjortiser liker dette kabinettet men det blir ikke noe for meg Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hm... Litt alternativt design da, det skal de ha.... Og så har de jaggumeg bøffa av/på knappen til apple og!! De er ikke lite frekke :!: Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 hmph Det må være det styggeste kabbet jeg noengang har sett. V Lenke til kommentar
MMORE2001 Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Ser ut som en mutert jetmotor på steroider spør du meg. Takke meg til stilrent design á la Lian Li og CoolerMaster. Men er vel nok av motor-freaks som digger denne. Kommer spoiler som tilleggsutstyr? hehehe Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Synes ikke dette var så ille som mange andre plastic fantastic kabinetter som finnes rundt omkring.. Jeg tror ikke jeg har ville kjøpt det nei! Den luken burde man kunne åpne med et tastetrykk! Det hadde vært noe!! Endret 3. februar 2005 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
pertm Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Det var da ekstremt så jalla dette var her. Det er vel et av de få kabinettene jeg hadde nektet å ha i mitt hjem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Vakkert? Nei Praktisk? Nei Billig? Nei Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hehe, det styggeste kabinettet jeg har sett på lenge. Men de treffer vel sin målgruppe? AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå