RBW Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 (var det Oyvind Dahle som fant på den forkortelsen eller har den vært lenge?) Hepp! Jeg har sett den forkortelsen brukt ganske lenge. Første gang var vel for et par år siden. Likevel er det vel mulig at den har vært brukt i laaang tid før jeg hørte om den første gang. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Første jeg tenkte på var en Jet Pack fra en Sci-Fi-film. Kjøper du det der så kommer enten kjæresten til å forlate deg, ellers så selger hun bilen din og kjøper en lilla Nissan Micra som hevn. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Å fysj! Det ser ut som en vrengt Hero Ninja Turtle. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Ok. Et skikkelig barskt uttrykk uansett! Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Er helt enig med di fleste her. Er ikke akurat det peneste jeg har sett . Kan garantere en ting og det er at jeg aldir blir å kjøpe dette kabinettet fra ASUS, ikke en gang i mine våteste drømmer Endret 3. februar 2005 av MoFFaSSa£ Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Tja..Ganske pen lakk Lenke til kommentar
audhage Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Tja..Ganske pen lakk Det var vel det eneste også Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Lakker er noe av det penere som er ute da, men designet er helt på jordet. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Jaja sikkert noen som liker dette... fjortisser som liker trance og cerwin-vega er vel den perfekte målgruppen Lenke til kommentar
Bugbox Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Det verste er at den blir sikkert ikke billig heller! Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Æsj! Blir LITT for høg fjortizz faktor for min del.. Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 syns det var stilig jeg ikke at jeg selv ville hatt det eller at at det hadde passet inn hos meg men hadde jeg hatt en slik stil så hadde det vært konge kabinettet hadde passet utmerket til enkelte ikea møbler samt designmøbler i minimalistisk stil mange barenrom hadde det vært kult også hadde definitivt kjøpt det hvis det hadde passet inn hjemme Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 kabinettet hadde passet utmerket til enkelte ikea møbler samt designmøbler i minimalistisk stil Det er jo faktisk så langt fra minimalistisk som du overhodet kommer, så jeg skjønner ikke helt hvorfor det skal passe. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 kabinettet hadde passet utmerket til enkelte ikea møbler samt designmøbler i minimalistisk stil mange barenrom hadde det vært kult også Minimalistisk stil? Lian Li, Beantech osv. har minimalistisk stil. Det kabinettet der har jo flere duppediter enn en sabla romferge. Minimalistisk? Nei Ville du virkelig latt barnet ditt vokse opp med en slik en? (kan da ikke være godt for barnet ) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Syns den var kul eg men ikke helt ka eg ville ha kjøpt. Lenke til kommentar
PapstSkalle Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 "I tillegg er det en egen tunnel inn til prosessoren slik at denne kan få frisk og avkjølt luft."--akkurat det konseptet likte jeg. Fet lakk også, men er egentlig utseende på kabinettet så veldig viktig? Lenke til kommentar
PapstSkalle Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hva står WAF for? Wannabe Factor? WAht tha F'''? Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Det kabinettet der burde seriøst vurdere en slankekur Så utrolig.... sært Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Gu bevares, tror individet som designet det kabinettet har røkt noe som ikke er lovlig her i Norge :!: Alienware kabbis er forresten ikke pene, ser ut som noe glorete greier man kunne finne i redlight district.... Lenke til kommentar
audhage Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hva står WAF for? Wannabe Factor? WAht tha F'''? Wife Acceptance Factor (tror jeg. Er ikke helt sikker på hvordan det skrives) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå