RBW Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 ASUS med Alienware-klone ASUS utvider stadig virksomheten nye områder. Kabinetter er kanskje ikke det ASUS er best kjent for, men nå kommer et friskt bidrag for de som liker designet til Alienware. Les artikkelen her Lenke til kommentar
arciryon Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Så jo litt stilig ut. Men smak og behag som alltid. Håper det kommer en test av dette. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Ser ut som en mutert jetmotor på steroider spør du meg. Takke meg til stilrent design á la Lian Li og CoolerMaster. Men er vel nok av motor-freaks som digger denne. Kommer spoiler som tilleggsutstyr? Endret 3. februar 2005 av Playmofetish Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg synes at det var grusomt /cyrus Lenke til kommentar
audhage Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Er det mulig. Skjønner ikke at NOEN vil ha noe slikt jeg. ÆSJ! Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Peneste kabinettet jeg har sett.................. ...... idag :!: Lenke til kommentar
audhage Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Du har så rett så rett Endret 3. februar 2005 av audhage Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 En slik en kan vel fort bli så stygg at den blir litt kul. En grønn selvlysende boks som høres ut som en jetmotor. Spesielt hvis man hadde slengt på vannkjøling og dratt noen rør som gitt utenpå med grønn selvlysende veske. Ikke det at jeg ville hatt det selv, men hadde latt meg bli imponert. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Er det virkelig noen som kjøper slikt? Hmm... Greit nok at det er stykt da, men er det bra? Det såg jo ganske innpakka ut... Lenke til kommentar
akerb Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 ...ville aldri hatt noe sånt på MIN kontorpult, men junior på 6 år ELSKET dette kabinettet! Så blir nok noe sånt på gutterommet hans... passer bra inn sammen med Bionicle, Transformers etc Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 whatever, i want one of these f**kerz /me ser for seg heftig casemod på insiden for å få god luftsirkulasjon Lenke til kommentar
Majorp Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg hadde absolutt ikke kjøpt det nei. hehe. Er vel for gammel til sånt design. Mvh MajorP Lenke til kommentar
arcade Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Enig i at det var så stygt at det blir kuult ;-) Det som hadde vært dritartig å modde er døren som går opp. Tenk på lyd og røyk effekter når denne går opp. (og noen blinkende leds under lokket) Ellers likte jeg jo ideen om å bruke vannkjøling og selvlysende grønn veske som går utenpå. Skal det være "helt sykt" så må man jo trekke strikken så langt det er mulig ;-) Nei, foretrekker glatt den rene stilen til Lian Li og andre. Arcade Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Det var ikke det peneste jeg har sett.. Liker bedre Ailenware.com sine kabinetter! Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 ekstremt liten WAF på denne Lenke til kommentar
audhage Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 ekstremt liten WAF på denne Det vil ejg si. (var det Oyvind Dahle som fant på den forkortelsen eller har den vært lenge?) Lenke til kommentar
Ceon Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 surfa på asus.com for noen dager siden og så det kabbiset, syns det er dødstilig ;D ser litt ut som en formel 1 bil nederste delen av kabbiset, hørte jeg ferrari noen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå