Samurai99 Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Se her Jeg har jo en lang tittel, men det tok meg 15 trykk på lag nytt emne for å få lagt inn innlegget! Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Det står jo at tittelen må være tre ord eller mer. Din er to ord. En bedre tittel ville vært f.eks. "Hva er de beste Metallicasangene?" Men nå har det seg slik at det fins en maken tråd fra før. Søk på "Metallica" eller noe du Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Det er antall mellomrom som teller, så når du har eit mellomrom og ein bindestrek så teller det som to ord. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Og så lett kunne slike problem vore unngått: Ønsker anbefaling: Beste Metallicalåter. Beste metallicalåter. Noen som har anbefalinger. Opplisting av de beste Metalicalåtene /sangene Som eit lite tips. Det er mykje bedre å bruke eit ord for mykje enn å måtte ligge å file topicen på 2-3 ord. mvh JanEirik Lenke til kommentar
am3k Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Bruk av emnfelt og spes. tre-ords-regelen har vært (og er nok fortsatt) et brenende tema for mangen. Om du leter litt her i tilbakemeldinger finner du nok flere tråder hvor du også vil finne inngående beskrivelser fra flere moderatorer på hva som kan regnes som god bruk av emnfeltet. Du finnes forøvrig informasjon om dette også i nettiketten. Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Mener dere at tittelen min ikke var god nok? Jeg forstår den helt fint selv... Lenke til kommentar
Opus Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Du har fått forklaring på problemet ditt, tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg