Samurai99 Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hei. Jeg lurer på hva som er de beste Metallica-sangene for folk flest. Jeg tenker ikke på de sangene som er mest populære blant ihugga fans, men de "mer kommersielle" sangene (Metallica er ikke kommers, da ) De sangene jeg vet om er: Enter sandman fade to black for whom the bells tolls holier than thou master of puppets nothing else matters of wolf and man one ride the lightning sad but true sanitarium seek and destroy the memory remains the unforgiven I&II Wherever I may roam Whiskey in the jar Så hvis det er noen flere med kule gitarsoloer osv så er det fint om folk sier ifra....jeg husker bl.a. jeg hørte en laaaaaaaang sang med flere forskjellige gitarsoloer som var ufattelig bra Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Orion er jo ikke så verst Lenke til kommentar
andesam Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 egentlig ikke i rekkefølge: -master of puppets -one -wherever i may roam -the call of the ktulu (s&m versjonen er best) -enter sandman -to live is to die -fade to black -nothing else matters Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Fortsett i den andre "Hva er den beste Metallica-sangen?"-tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg