Jonime Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Har en i klassen som har problemer me en harddisk... Neste avsnitt er klippet og limt fra klasseforumet: "jeg har et stort problem, er en disk her som det virker som om fil-tabellen er fucka, har prøvd å slenge disken inn i en anna pc, finner den men windows påstår at vi må formatere den for å komme inn på den, men saken er den at der ligger det masse bilder som ikke må bli borte, har prøcd the ultimate boot cd men de programma der klarer ikke å komme in på disken de heller.. hvordan kan man få gjenoprettet fil-tabellen? eller værtfall komme inn så man ikke mister info'n?" Noen som har forslag??? #topic endret av moderator jankee# Denne harddisken kjører da NTFS. Endret 3. februar 2005 av Jonime Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 prøv å flytte jumperen Lenke til kommentar
Destro Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 hvilket os kjører han? Jeg har problem med mp3 partisjonen min med win98 kommer det at den ikke er formatert og i win2k kommer den ikke opp men i win xp wirker den! Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg ville prøvd med et file-recovery program. De fleste av disse kan nemmelig også reparere korrupterte file-tables. PS: Ville forandret topic til noe mer beskrivende, eller så stenger lett moderatorene posten din. De er litt anale på akkurat det med topics, som mange har erfart... -Stigma Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Boot opp med OS- CD'n, og foreta en "Repair- installasjon". Da opprettes alle systemfiler, og vanligvis overlever de vanlige "arkivfiler". Lenke til kommentar
IP Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Her bør man prøve å berge filene ved hjelp av recovery-programvare først. Etter at det er gjort kan man gjøre forsøk på å berge fil-allokeringstabellen. Det er en drøss av programmer som påstår at de klarer å korrigere korrupte filtabeller, men det er ytterst få som klarer det, litt avhengig av hvor kompleks partisjonsstrukturen på disken er. Kortversjon: Berg filene før du prøver noe som helst annet. mvh IP Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd. Lenke til kommentar
Tankakern Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Active@ UNDELETE er programvare som egner seg veldig godt til å gjenopprette filer fra slettede partisjoner. Har brukt det selv til å få filer ut i fra en FAT32-partisjon som har blitt overskrevet med en NTFS-partisjon etterpå. Lenke til kommentar
Jonime Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Takk for hjelpen Jankee. Måtte skrive den fortest mulig. fordi jeg skulle ut på en plass. Lenke til kommentar
svas Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hadde samme problemet på en FAT-disk for noen dager siden. Windows sa at den ikke var formatert. Lurte en stund på hva jeg skulle gjøre, før jeg fant GetDataBack og fikk lastet ned en demo. Den viste at jeg fikk tilbake alle filene mine om jeg bare kjøpte det. Gjorde det og nå har jeg alt tilbake igjen. 100%! At det kostet $70 (tror det var det) var definitivt verdt det. GetDataBack anbefales varmt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå