oivindm Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg har et vennepar som bor i USA og som kan kjøpe med et videokamera til meg. Kamera jeg har sett på er Sony DCR-HC42 dette koster ca. 3800 kr. i USA. Det jeg lurer på er jo at i USA bruker de standarden NTSC , og i Norge PAL. Har dette noe som helst praktisk betydning så lenge jeg kommer til og lage DVD'er av det jeg filmer ? Andre synspunkter rundt dette kjøpet , Kan også få Sony DCR-HC32 til ca 3000 kr. Lenke til kommentar
iwaage Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hadde jeg vært deg, hadde jeg kjøpt PAL. Blant annet B&H i New York selger PAL-kamera. Lenke til kommentar
HenrikSolberg Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Det er bedre oppløsning på et PAL opptak enn NTSC! Lenke til kommentar
oivindm Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 takk for tipset , sjekket B&H og kjøper sannsynligvis et kamera her. Lenke til kommentar
HenrikSolberg Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Husk på at moms kommer i tillegg da! 24%! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå