Gå til innhold

Neonlys til bærbar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er jo mulig, med litt lodding og slikt, er jo bare å skru opp laptoppen, kjøpe en liten kald katode, ta den ut av beskyttelsen, så du bare har den lille saken igjen, finne/lage plass til den, lodde på ett sted der det er riktig strøm og den skal lyse, det er ikke sikkert dette går, men hvis du har en laptop du kan ofre så sett i gang :)'

edit: velkommen til forumet :)

Endret av aklla
Lenke til kommentar
kjøpe en liten kald katode, ta den ut av beskyttelsen, så du bare har den lille saken igjen

Der må jeg skuffe deg , gjorde dette selv og resultatet luktet ikke godt for og si det sånn :p

Det smelter allt som er smeltbart (ikke alt men dere skjønner hva jeg mener , vis ikke send meg en PM så sender jeg dere mobilnr. mitt så skal jeg forklare det :!: )

PS: ikke gjør det alikavell jeg gidder ikke gi noen TLF.nr eller masse PM er :p

Lenke til kommentar
kjøpe en liten kald katode, ta den ut av beskyttelsen, så du bare har den lille saken igjen

Der må jeg skuffe deg , gjorde dette selv og resultatet luktet ikke godt for og si det sånn :p

Det smelter allt som er smeltbart (ikke alt men dere skjønner hva jeg mener , vis ikke send meg en PM så sender jeg dere mobilnr. mitt så skal jeg forklare det :!: )

PS: ikke gjør det alikavell jeg gidder ikke gi noen TLF.nr eller masse PM er :p

Har selv sett kalde katoder brukt som lcd-skjerm-opplysnings-objekt :ohmy: , noe som har fungert helt greit, med untak av at utstyret som var defekt i laptopen gikk på 18V, og katodene(inverterne) på 12V. Men fungerte? Det gjorde det, faktisk bedre en orginalt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...