Andreasjohan Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Noen som vet om d går ann me neon lys til bærbar.. F. Eks å putte inn i usb-porten? Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Heh, tror ikke det, hvor skulle de vært plassert da? Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Seriøst?? Nei du får nok ikke noe neon der nei!! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) er jo mulig, med litt lodding og slikt, er jo bare å skru opp laptoppen, kjøpe en liten kald katode, ta den ut av beskyttelsen, så du bare har den lille saken igjen, finne/lage plass til den, lodde på ett sted der det er riktig strøm og den skal lyse, det er ikke sikkert dette går, men hvis du har en laptop du kan ofre så sett i gang ' edit: velkommen til forumet Endret 3. februar 2005 av aklla Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Man kan ikke få det "beste" av begge verdener vet du Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Går selvsagt an å modde laptopen dersom det var det du tenkte på. Se på Notebook forums Lenke til kommentar
kdog Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 har sett et sted at de selger en USB-"lommelykt", som et slags lese/tastaturlys Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 har sett et sted at de selger en USB-"lommelykt", som et slags lese/tastaturlys Det er en ekstremt dårlig løsning:/ Har selv hatt både lommeløkta og vifta, og de holder ikkemål Lenke til kommentar
MagE Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 tror(!) ikke bærbare har 12v. vet disse har 5v på usb porten. tror neonwire vil være mye bedre på en bærbar maskin. sjekk www.microplex.no Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 kjøpe en liten kald katode, ta den ut av beskyttelsen, så du bare har den lille saken igjen Der må jeg skuffe deg , gjorde dette selv og resultatet luktet ikke godt for og si det sånn Det smelter allt som er smeltbart (ikke alt men dere skjønner hva jeg mener , vis ikke send meg en PM så sender jeg dere mobilnr. mitt så skal jeg forklare det :!: ) PS: ikke gjør det alikavell jeg gidder ikke gi noen TLF.nr eller masse PM er Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 har sett et sted at de selger en USB-"lommelykt", som et slags lese/tastaturlys Altså en LED på stang Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 kjøpe en liten kald katode, ta den ut av beskyttelsen, så du bare har den lille saken igjen Der må jeg skuffe deg , gjorde dette selv og resultatet luktet ikke godt for og si det sånn Det smelter allt som er smeltbart (ikke alt men dere skjønner hva jeg mener , vis ikke send meg en PM så sender jeg dere mobilnr. mitt så skal jeg forklare det :!: ) PS: ikke gjør det alikavell jeg gidder ikke gi noen TLF.nr eller masse PM er Har selv sett kalde katoder brukt som lcd-skjerm-opplysnings-objekt , noe som har fungert helt greit, med untak av at utstyret som var defekt i laptopen gikk på 18V, og katodene(inverterne) på 12V. Men fungerte? Det gjorde det, faktisk bedre en orginalt! Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Det går sikkert helt fint det , bare at selve katoden er veldig veldig varm i allefall den ene min som smeltet i allefall plastikk :S og limet som den satt fast i før (det limet som sitter fast i plexi røret når du kjøper katoden) Lenke til kommentar
kjaure Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg fikk en kado til å lyse med litt hjelp fra en 12v adapter. Bare plugga adapteren i strømkotakten. Funker grett det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå