Gå til innhold

Star Wars JK II Jedi Outcast


Anbefalte innlegg

Jeg står fast ganske tidlig i spillet og kommer ikke videre.

 

Jeg har funnet veien inn til det kontroll rommet og den dama som er med driver nå og gjør et eller annet.

 

I det rommet fikk jeg unlocka en del dører og har nå løpt rundt som en halvgal tulling for og finne veien videre.

 

Jeg kommer blant annet ned en trapp hvor jeg bak en rødaktig skjerm ser en del soldater men finner ikke ut hvordan jeg går videre.

 

Et annet sted er der hvor du går ut på en bro med en kontroll enhet i midten hvor jeg får beskjed om at den ikke har strøm eller noe sånt, i to av endene der var det kontroll rom med en kanon i taket men dørene er låst, samt at en av broene ikke var ute og i enden der så er det en dør.

 

Er det noen som har et tips for dagen på dette og også evt veit om en walkthrough på dette spilet som man kan bruke om man står virkelig fast.

 

Mvh

Gtsome

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det er helt i starten du mener etter at dere tar heisen ned, så er det et gitter i et av rommene i gulvet hvor du kan blaste det og hoppe ned, da kommer du på innsiden av den røde skjermen .

 

Du kan også hoppe ned under heisen dere kommer med, det er en liten gang der, ikke skyt på reaktorn , bare trykk use for å slå den av.Du må gå til høyre for å slå den av.

 

Ellers er det bare et sted til man kan gå ned, og det er rommet hvor du får en centry fra en av eskene, da kan du ta heisen ned.

 

Husker ikke helt dette stedet,men hvis du prøver de mulighetene kommer du deg videre.

 

Håper du kommer deg videre, spillet tar av etter at du får sabern:-)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Jeg er på banen etter at man har fått lyssablen.

Jeg har kommet forbi med den dumme søppel dingsen

og kom til et nytt misson. jeg har kommet in i et rom med noen digre dingser med no rødt lys oppi.

jeg har løpt rundt som en gæren idiot og slått en haug med tullinger som kaster granater og skyter med laser. Nå er jeg i et rom hvor en liten dings spør etter passord hvor skal jeg nå:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...