Samurai99 Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Hei. På skolen har ledelsen stengt for bruk av nedlastningsprogrammer som WinMX, Kazaa, DC++, Limewire o.l. Det er et trådløst nettverk med høy hastighet, og jeg har en bærbar med trådløst nettverkskort. Jeg har prøvd så mange ganger nå, men finner ikke noe program som gir meg mulighet til å laste ned forskjellige saker. Kan jeg bruke mIrc til dette? Eller de torrent-greiene som er så populært nå? Edit: Jeg klarer å koble til og bruke mIrc normalt, men har ikke prøvd å laste ned noe (vet ikke hvordan jeg gjør det).... Endret 3. februar 2005 av Joakim83 Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 får vanligvis ikkje kobla til bittorrent.. har samme problemet her også.. men om du får kobla til IRC så er det vel ikke noe problem vel? Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Vet ikke...har ikke fått satt meg inn i hvordan man gjør det.... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 At skulane stenger for slik aktivitet er ikkje for morro skuld. Så måter å komme seg forbi slike sperringer er ikkje heilt etter regelementet. Derfor stenges tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg