Frayzer Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hva er den beste kjøleløsningen til powercolor ati 9800 pro til dags dato? Lenke til kommentar
martiba Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hva er den beste kjøleløsningen til powercolor ati 9800 pro til dags dato? Zalman ZM80D-HP med ZMOP1 på!! Har selv denne løsningen, og er KJEMPE fornøyd.. hadde problemer med varme når jeg klokket før, men disse problemene forsvant straks jeg satte på denne kjøleren! ANBEFALES!! Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Den ser jo veldig kjølende ut da!!! men har tenkt på nytt skjermkort med tiden og har da tenkt på den kjøleløsningen , men bare lurer på den ser litt vanskleig å sette på er den det eller. ????? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 litt styr er det, men det følger med en hel bok med instruksjoner.. tar du det rolig og steg for steg går det nok fint skal du se selv har jeg den forrige modellen og en annen vifte på.. måtte bruke spare parts jeg da, men det går bra viften min er en 12 db papst vifte, så den bråker langt mindre enn den viften som hører til.. Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 ok ser jo veldig bra ut da hehe. så du kan altså ha en annen vifte en den vifta som følger med hvis du ønsker det. ?- Lenke til kommentar
blackice Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 ok ser jo veldig bra ut da hehe. så du kan altså ha en annen vifte en den vifta som følger med hvis du ønsker det. ?- Joda, er jo ikke noe problem det så lenge den blåser over kjøleribba samt at den henger der. Pleier som regel ikke å være noe problem å kjøre den zalman vifta på 5volt heller, kommer jo selvfølgelig ann på skjermkort, men om du får skrudd ned litt volt så blir den lydløs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå