ATWindsor Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 http://www.thermaltake.com/watercooling/cl...et/cl-w0011.htm Thermaltake er nå ute med sitt vifteløse vannkjølingssett. Bra å få en konkurrent til Zalman reisirator, selv om jeg synes resiratoren virker litt mer "hardcore" ved første øyekast. AtW Lenke til kommentar
Skjold Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Så da slettes ikke verst ut denne da..! Får vente å se hva utsalgsprisen blir...spennende! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Så da slettes ikke verst ut denne da..! Får vente å se hva utsalgsprisen blir...spennende! PSdata har den foreløpig priset til 1438 kroner. AtW Lenke til kommentar
Skjold Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Det er hele settet...kjipt! Er kun ute etter tårnet seff.. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hmm, hadde vært über alles å finne en test av dette kitet, men det virker jo i likhet med TTs andre vannkjølingsprodukter veldig ferskt på markedet. Får faktisk bare treff hos psdata når jeg søker på cl-w0011 på google. Det som forhåpentligvis er positivt med denne dildoen er at aluminiumet er anodisert, slik som jeg forstår Zalman Reserator ikke er. I tillegg kan man gjemme pumpa inni kabinettet, for å få vekk litt støy. Var det ikke du som trengte anodisert aluminium for å koble inn harddisk-kjøleren din i vannkjølinga, ATWindsor ? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Hmm, hadde vært über alles å finne en test av dette kitet, men det virker jo i likhet med TTs andre vannkjølingsprodukter veldig ferskt på markedet. Får faktisk bare treff hos psdata når jeg søker på cl-w0011 på google. Det som forhåpentligvis er positivt med denne dildoen er at aluminiumet er anodisert, slik som jeg forstår Zalman Reserator ikke er. I tillegg kan man gjemme pumpa inni kabinettet, for å få vekk litt støy. Var det ikke du som trengte anodisert aluminium for å koble inn harddisk-kjøleren din i vannkjølinga, ATWindsor ? Trengte og tengte, det var mer løse planer fra min side om å kjøpe hd-kjøling, og iomed at alle kjølerene jeg fant som var innen rimelighetens prisgrenser var av alu, så kunne jeg potensielt få ett problem. Ifølge http://www.zalmanusa.com/usa/product/view....idx=63&code=021 Så er aluminumet på resiratoren anodisert. Og pumpa der er inne i reservoaret og bårker visstnok ingenting i praksis. I tillegg er den pumpa omtrent dobbelt så kraftig. Problemet med den er om noe går i stykker. Pluss at den er dyrere, skulle gjerne ha sett en head-on test mellom disse to. AtW Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Hmm, hadde vært über alles å finne en test av dette kitet, men det virker jo i likhet med TTs andre vannkjølingsprodukter veldig ferskt på markedet. Får faktisk bare treff hos psdata når jeg søker på cl-w0011 på google. Det som forhåpentligvis er positivt med denne dildoen er at aluminiumet er anodisert, slik som jeg forstår Zalman Reserator ikke er. I tillegg kan man gjemme pumpa inni kabinettet, for å få vekk litt støy. Var det ikke du som trengte anodisert aluminium for å koble inn harddisk-kjøleren din i vannkjølinga, ATWindsor ? Trengte og tengte, det var mer løse planer fra min side om å kjøpe hd-kjøling, og iomed at alle kjølerene jeg fant som var innen rimelighetens prisgrenser var av alu, så kunne jeg potensielt få ett problem. Ifølge http://www.zalmanusa.com/usa/product/view....idx=63&code=021 Så er aluminumet på resiratoren anodisert. Og pumpa der er inne i reservoaret og bårker visstnok ingenting i praksis. I tillegg er den pumpa omtrent dobbelt så kraftig. Problemet med den er om noe går i stykker. Pluss at den er dyrere, skulle gjerne ha sett en head-on test mellom disse to. AtW Har du sett videotesten på 3dgameman ? Synes pumpa hørtes ganske greit, jeg... Hadde vært fett med en head-on ja, kanskje noe for overklokking.no ? Edit: Bli med og mas i denne tråden http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=372632&hl= Endret 4. februar 2005 av Saftis Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 fin den, men jeg likte designet på reseratoren bedre.. kom over dette på thermaltake "0dB Design: Silent fanless radiator without fan" Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 fin den, men jeg likte designet på reseratoren bedre.. kom over dette på thermaltake "0dB Design: Silent fanless radiator without fan" Hehe 0 db OG stille? Og desstuen fanless OG without fan. Er ikke måte på hvor mange features det er i det kabinettet AtW Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hmm, hadde vært über alles å finne en test av dette kitet, men det virker jo i likhet med TTs andre vannkjølingsprodukter veldig ferskt på markedet. Får faktisk bare treff hos psdata når jeg søker på cl-w0011 på google. Det som forhåpentligvis er positivt med denne dildoen er at aluminiumet er anodisert, slik som jeg forstår Zalman Reserator ikke er. I tillegg kan man gjemme pumpa inni kabinettet, for å få vekk litt støy. Var det ikke du som trengte anodisert aluminium for å koble inn harddisk-kjøleren din i vannkjølinga, ATWindsor ? Dildoen Når du ser disse løsningene "live" så virker en stor radiator liten... Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Synes "Raketten" ser fin ut jeg, kommer nok i "løssalg" etterhvert, som f.eks pumpen og radiatoren allerede er... ATW: Du må legge ut litt bilder og litt blings bling på den første posten Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jepp , det hadde vært veldig greit å vite hvor effektiv Reseratoren er i forhold til Thermaltake sin Aluminiums dings. Det jeg er mest ute etter er : Watt disipasjons effekt på Begge. Temperatur curve i forhold til watt. Max Temperatur over lengre tid 7 dager 24t. Også veldig viktig hvor høyt disse kan greie å løfte vannet og eventuelt hvor lange slanger man kan ha før pumpen ikke greier å frakte vannet. Eventuelt ytelse med høy flow rate pumper (Thermalthake har kun 120l/t mens reserator lå på 240l/t). Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Den der så nesten litt pervers ut Lenke til kommentar
ADT Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Synes den så litt billig ut... Reseratoren har stil og klasse Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Synes den så litt billig ut... Reseratoren har stil og klasse Hehe, vet ikke om jeg vil kalle ett gigantisk blått tårn for "stil og klasse" men litt mer stil en thermaltake sin har den ihvertfall AtW Lenke til kommentar
ADT Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Synes den så litt billig ut... Reseratoren har stil og klasse Hehe, vet ikke om jeg vil kalle ett gigantisk blått tårn for "stil og klasse" men litt mer stil en thermaltake sin har den ihvertfall AtW liker den minimalistiske stilen til reseratoren... vel, den ville vært minemalistisk i et blått rom iallefall! Dessuten er designet på kobberblokken som TT settet benytter seg av "out of date" og bevist særdeles lite effektivt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå