Gå til innhold

Nytt vifteløst vannkjølingssett på markedet.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, hadde vært über alles å finne en test av dette kitet, men det virker jo i likhet med TTs andre vannkjølingsprodukter veldig ferskt på markedet. Får faktisk bare treff hos psdata når jeg søker på cl-w0011 på google.

Det som forhåpentligvis er positivt med denne dildoen er at aluminiumet er anodisert, slik som jeg forstår Zalman Reserator ikke er. I tillegg kan man gjemme pumpa inni kabinettet, for å få vekk litt støy.

Var det ikke du som trengte anodisert aluminium for å koble inn harddisk-kjøleren din i vannkjølinga, ATWindsor ?

Lenke til kommentar
Hmm, hadde vært über alles å finne en test av dette kitet, men det virker jo i likhet med TTs andre vannkjølingsprodukter veldig ferskt på markedet. Får faktisk bare treff hos psdata når jeg søker på cl-w0011 på google.

Det som forhåpentligvis er positivt med denne dildoen er at aluminiumet er anodisert, slik som jeg forstår Zalman Reserator ikke er. I tillegg kan man gjemme pumpa inni kabinettet, for å få vekk litt støy.

Var det ikke du som trengte anodisert aluminium for å koble inn harddisk-kjøleren din i vannkjølinga, ATWindsor ?

Trengte og tengte, det var mer løse planer fra min side om å kjøpe hd-kjøling, og iomed at alle kjølerene jeg fant som var innen rimelighetens prisgrenser var av alu, så kunne jeg potensielt få ett problem.

Ifølge http://www.zalmanusa.com/usa/product/view....idx=63&code=021

Så er aluminumet på resiratoren anodisert. Og pumpa der er inne i reservoaret og bårker visstnok ingenting i praksis. I tillegg er den pumpa omtrent dobbelt så kraftig.

Problemet med den er om noe går i stykker. Pluss at den er dyrere, skulle gjerne ha sett en head-on test mellom disse to.

AtW

Lenke til kommentar

Trengte og tengte, det var mer løse planer fra min side om å kjøpe hd-kjøling, og iomed at alle kjølerene jeg fant som var innen rimelighetens prisgrenser var av alu, så kunne jeg potensielt få ett problem.

Ifølge http://www.zalmanusa.com/usa/product/view....idx=63&code=021

Så er aluminumet på resiratoren anodisert. Og pumpa der er inne i reservoaret og bårker visstnok ingenting i praksis. I tillegg er den pumpa omtrent dobbelt så kraftig.

Problemet med den er om noe går i stykker. Pluss at den er dyrere, skulle gjerne ha sett en head-on test mellom disse to.

AtW

Har du sett videotesten på 3dgameman ? Synes pumpa hørtes ganske greit, jeg...

Hadde vært fett med en head-on ja, kanskje noe for overklokking.no ?

Edit: Bli med og mas i denne tråden http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=372632&hl=

Endret av Saftis
Lenke til kommentar

Dildoen :p

Når du ser disse løsningene "live" så virker en stor radiator liten...

Lenke til kommentar

Jepp , det hadde vært veldig greit å vite hvor effektiv Reseratoren er i forhold til Thermaltake sin Aluminiums dings.

Det jeg er mest ute etter er :

Watt disipasjons effekt på Begge.

Temperatur curve i forhold til watt.

Max Temperatur over lengre tid 7 dager 24t.

Også veldig viktig hvor høyt disse kan greie å løfte vannet og eventuelt hvor lange slanger man kan ha før pumpen ikke greier å frakte vannet.

Eventuelt ytelse med høy flow rate pumper (Thermalthake har kun 120l/t mens reserator lå på 240l/t).

Lenke til kommentar
Synes den så litt billig ut... Reseratoren har stil og klasse :cool:

Hehe, vet ikke om jeg vil kalle ett gigantisk blått tårn for "stil og klasse" men litt mer stil en thermaltake sin har den ihvertfall :)

AtW

liker den minimalistiske stilen til reseratoren... vel, den ville vært minemalistisk i et blått rom iallefall! Dessuten er designet på kobberblokken som TT settet benytter seg av "out of date" og bevist særdeles lite effektivt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...