B4stian Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Utenom InDesign da såklart, greit med programmer som kan konvertere dem til jpg eller noe også! eller helst til photoshop filer! Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Utenom InDesign da såklart, greit med programmer som kan konvertere dem til jpg eller noe også! eller helst til photoshop filer! Nei, det finnes ikke... og pga millenium act kommer det neppe heller noen. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Så det jeg gjør i indesign kan jeg ikke lagre din noe annet enn indd-filer eller hva det heter? Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Du kan jo lage PDF av dokumentet. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Tja, File - Export er en grei funksjon. Sist jeg sjekka var det vertfall mulig å få det som JPG, EPD, PDF osv der. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Så det jeg gjør i indesign kan jeg ikke lagre din noe annet enn indd-filer eller hva det heter? Hvorfor skal du lagre det i noe annet, hvorfor åpne arbeidsfilene i andre program? Når man er ferdig eksportere man til pdf, evt ved spesielle behov eps, xml osv... Finnes ikkje noe bedre program en InDesign til ombrekk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå