Gå til innhold

Den spoiler-fri Lost-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det var de to innledende episodene. Jeg vet ikke om det stemmer at tempoet er ekstra høyt i starten, men det gjør liten forskjell for min del.

 

Om du ikke har TVNorge, er det lite du kan gjøre for å få med deg serien, med mindre du skaffer en sånn rimelig parabolpakke eller finner episodene der du vet. Synd for de som ikke har den kanalen :(

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Om du ikke har TVNorge, er det lite du kan gjøre for å få med deg serien, med mindre du skaffer en sånn rimelig parabolpakke eller finner episodene der du vet. Synd for de som ikke har den kanalen :(

Neida, hvis man har Svensk Tv4 Så går den der Onsdag klokka 21.00

De ligger en episode bak oss også.

 

så om dere ikke fikk med dere en episode kan dere ta opp på TVnorge mens dere ser på S-Tv4.;)

Lenke til kommentar

Må si jeg er ganske så skuffet over denne serien. Har nå sett 5 episoder i håp om at serien "skal komme igang" men det skjer jo *ingenting* i hver av episodene!?

 

Det eneste som skjer er en og annen liten utflukt inn i jungelen samt tildels kjedelige "bakflash" fra personenes liv. Det finnes jo ikke spor av spenning eller driv i denne serien! Det eneste som var en smule spennende var radiosendingen de mottok i 2 episode. Ellers er resten av "spenningen" representert ved rasling i busker og trær fra et eller annet monstervillsvin eller noe i den duren. Slikt var kanskje litt spennende de 2 første episodene, men når det samme skjer om og om igjen uten noen fremgang taper det seg jo voldsomt mye.

 

Nå har jeg som sagt bare sett 5 episoder og eneste grunnen til at jeg ser videre er rett og slett i håp om at serien skal ta seg opp etterhvert. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...