Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Fikset litt på topic, føler at vi trenger en slik tråd. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Noen som vet hvor jeg kan se klipp/repriser av lost? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Fikset litt på topic, føler at vi trenger en slik tråd. Fint, får håpe ikke folk poster noe galt her nå. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 FØRSTE EPISODE BLIR SENDT I REPRISE I KVELD (FREDAG), KL. 00:10 (siden ingen her virker å ha fått det med seg) De sender forresten også Resident Evil kl. 21:30, for de som tror de mistet noe om de ikke har sett den. Selvfølgelig avbrutt av nyheter og været. (som om det betyr noe) Lenke til kommentar
e321 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 ja men jeg har jo ikke tvnorge !?!? Hvor mange episoder er blitt vist til nå? 2 eller 3? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Det ble vist to episoder på onsdag som var. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Ja, det var de to innledende episodene. Jeg vet ikke om det stemmer at tempoet er ekstra høyt i starten, men det gjør liten forskjell for min del. Om du ikke har TVNorge, er det lite du kan gjøre for å få med deg serien, med mindre du skaffer en sånn rimelig parabolpakke eller finner episodene der du vet. Synd for de som ikke har den kanalen Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Det ble vist to episoder på onsdag som var. det stemmer, det var 2 pilot episoder, men reprisen er vel verdt og få med seg.... Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Flere enn meg som fikk en aldri så liten Hl feeling under onsdagens episode? Kunne sverge på at det var G-man Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Flere enn meg som fikk en aldri så liten Hl feeling under onsdagens episode? Kunne sverge på at det var G-man Hehee... Noe merkelig skjer der ja... Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Om du ikke har TVNorge, er det lite du kan gjøre for å få med deg serien, med mindre du skaffer en sånn rimelig parabolpakke eller finner episodene der du vet. Synd for de som ikke har den kanalen Neida, hvis man har Svensk Tv4 Så går den der Onsdag klokka 21.00 De ligger en episode bak oss også. så om dere ikke fikk med dere en episode kan dere ta opp på TVnorge mens dere ser på S-Tv4. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Irriterer meg over at vi ikke har TvNorge her i huset Men jeg har fått sett de 3 første episodene. Og gud for en spennende serie. Håper for gudsskyld at Lost kommer på dvd Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Flere enn meg som fikk en aldri så liten Hl feeling under onsdagens episode? Kunne sverge på at det var G-man Hehe ja, men hele opplegget minner meg veldig om Far Cry; Tropisk øy med rare vesner på Lenke til kommentar
Izor Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Er det noen som vet hva han fyrn egentlig spiser? Han som var med i Ringnes herre? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Damn! Noen som spoila en del av LOST på msn, og fant ikke ut at det var det han snakka om før jeg hadde lest en del. *Blokkert* Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Må si jeg er ganske så skuffet over denne serien. Har nå sett 5 episoder i håp om at serien "skal komme igang" men det skjer jo *ingenting* i hver av episodene!? Det eneste som skjer er en og annen liten utflukt inn i jungelen samt tildels kjedelige "bakflash" fra personenes liv. Det finnes jo ikke spor av spenning eller driv i denne serien! Det eneste som var en smule spennende var radiosendingen de mottok i 2 episode. Ellers er resten av "spenningen" representert ved rasling i busker og trær fra et eller annet monstervillsvin eller noe i den duren. Slikt var kanskje litt spennende de 2 første episodene, men når det samme skjer om og om igjen uten noen fremgang taper det seg jo voldsomt mye. Nå har jeg som sagt bare sett 5 episoder og eneste grunnen til at jeg ser videre er rett og slett i håp om at serien skal ta seg opp etterhvert. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 den kan kanskje være litt langtekkelig, men jeg kan love deg, ting skjer har til og med episode 16 nå, er borte onsdager da det sendes så jeg får ikke sett det på tvnorge så jeg lasta like så greit ned serien. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 som bushnell skrev, det blir bedre Fra og med episode 10 blir det ekstra spennende, og eterhvert finner du ut at ting gir mening og har en sammenheng. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Seff så glemte jeg det i dag og Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 episode 17 er ute ihvertfall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå