Skjold Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg har søkt og spurt og lett, men jeg finner ingen som har Cooltek Invader! Hvis dere ikke har det selv kan dere jo sikkert uansett si hva dere synes om kabinettet? (Har allerede bestilt det...i'm weak...) Lenke til kommentar
audhage Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Stakkars stakkars deg. Du kommer til å bli ufornøyd med det kabinettet der i løpet av KORT tid. Ikke pga. kvaliteten (for den vet jeg ingenting om) men av designet. Menmen. Gjør som du vil Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Skjold Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Den skal moddes til det ugjenkjennelige.. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Den skal moddes til det ugjenkjennelige.. Æsj ikke noe for meg altså Lenke til kommentar
Musty Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 hvorofr kjøper du da et så fælt ferdigmoddet kabbis hvis du skal gjøre det ugjenkjennelig? Lenke til kommentar
Skjold Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Likte utgangspunktet Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Drit i utgangspunktet når du skal modde det! Dessuten ser det kabinettet der helt for jævlig ut. Æsj! Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Æsj ja. Men enhver har sin smak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå