-ELK- Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Legger ut hva jeg har i min pc her. Hva synes dere? Hovedkort: Abit Kv7 Socket A DDR Grafikkort: Sapphire Radeon 9800 256MB 128bit Posessor: AMD Athlon XP2600+ 1.917 GHz Boxed- Socket A 333MHz, 512KB Barton, Boxed Ram: Crucial 512MB 184-Pin Dimm DDR 3200 Unbuff Harddisk: Western Digital Caviar 200GB s-ata Kabinett: Cooler Master Centurion Skjerm: Medion 19" CRT MD- 1998PB TCO-99 Høyttalere: Logitech Z-2200 2.1 THX Tastatur: Gammelt Mus: Logitech MX510 Musematte: Ikkenoe Annet:Windows XP Profesional Pris:Mellom 10- og 11.000 Skal skifte ut gammel cd-rom , også skal jeg ha combo dvdleser/cd-brenner. Si ifra hvis noe mangler...? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Man kan få ******-anfall av å se et så elendig (flaskenals-) HDD -oppsett i en ellers bra PC. Eller rettere: fravær av oppsett. Spesiellt sett med bakgrunn av alle crashene av 200GB-disker i det siste. Endret 3. februar 2005 av sveinsel Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg