DipmiX Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Hvordan fjerner jeg oppgavebehandlinga for godt? når jeg sletter en oppgave og restarter dukker den opp igjen, med den samme oppgaven som jeg sletta. Hva må gjøres for å fjerne oppgavebehandlingen? Lenke til kommentar
eiga Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Forstår ikke helt hva du mener. Fjerne oppgavebehandlingen for godt er vel ikke å anbefale..... 1. Fjern snarvei (til programmet som ikke skal starte) fra oppstartsmappen. 2. Finnes det ikke i oppstartsmappen, finner du det i registeret under nøkkelen: HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftWindowsCurrentVersionRun Sjekk linjer i win.ini som begynner med load eller run. Dersom oppgavebehandlingen starter automatisk (av seg selv), og det er det som er problemet ditt, kan du prøve å logge på som en annen bruker. Er vel den enkleste løsningen. Lenke til kommentar
Klodrik Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Det er kanskje oppgaveplanlegging du mener? Lenke til kommentar
DipmiX Skrevet 19. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2002 jepp, stemmer det... fant den fila i regedit, fjernet den, men iconet er der enda? noen som vet hvordan jeg fjerner ikonet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå