JacobDW Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg har ei vennine som trenger en bærbar til å srkive masteroppgave på, til under 8000. I tillegg til det, så ville hu brenne cder og ha trådløst internett på skolen. Jeg kan ikke skjønne annet enn at dette er den hippeste bærbare man får i den prisklassen akkurat nå: http://www1.euro.dell.com/content/products...c=no&l=no&s=dhs Dobbel ram også, 512, det skulle holde til hennes bruk. De andre i den prisklassen er celeron M, og det er jo ikke like hipt Lenke til kommentar
cocay Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 FIn den, men se på www.elkjop.no og www.siba.no , der er det noen få laptops til under 8000kr Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hvis venninna di skal kjøpe en bærbar til å skrive på så er faktisk Celeron-M ganske hipt. Da trenger hu ikke noe bedre mener jeg. Ikke undervurder Celeron-M fordi du leser Celeron. Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Hvis hun går for Dell'en burde hun ta med sxga skjerm for 549,- ekstra. Den er mye bedre. Ville også gått for minst 40GB harddisk da den er 5400Rpm mens 30GB'en antagligvis er 4200Rpm som er merkbart mye treigere. Ikke noen spillmaskin, men utenom det ser den ikke så verst ut. Ville sett litt på tester for å finne ut av støy/varme og reell batterikapasitet. Endret 3. februar 2005 av WzUp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå