Sir_cruz Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Hei , jeg hadde tengt meg en ventrilo server , men som jeg ser på eks. inne på config fila så må jeg selvølgelig ha et domene (som ikke er så rart) for og legge det ut , er det noen som kan anbefale et billig domene ? jeg skal ikke ha web hotel eller mail eller noe i den duren der , det stiller jeg med selv men det var egetnlig ikke det jeg lurte på , det var ossen jeg skulle sette det opp. kjedelig om jeg kjøper domene og ikke skjønner noe liskom NB: Ventrino er ikke ulovlig og snakke om her ? har nemmelig ikke sett noen andre snakke om det =) takker... Edit: jeg har fått det til på lan (nei, det var ikke noe problem jeg er ikke stokk stein dum :!: ) Endret 3. februar 2005 av Sir_cruz Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 trenger domene? Jeg har ikke eget domene på min boks... (og kjører ventrilo Brukte bare gratis forward www.no-ip.com Og fekk da forwarda tuxinator.no-ip.com til min ip. Gratis og enkelt Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Jeah , tusen takk , men hvordan satt du det opp i Ventrilo ? bare byttet ut infuen du får av no ip og butter det inn i steden for eks. som er der ? har laget en host og fått en IP , vet bare ikke hvor jeg skal putte den er ganske online hosting noob hehe Endret 3. februar 2005 av Sir_cruz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå