stidz Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) så ingen så derfor åpner jeg en tråd hvor dere kan legge ut hyllene, og planlegning av hyllene deres til LANpartys, starter med og legge ut min fra TG i fjord og årets hylle løsning: sorry men jeg orker ikke resize bildet nå så legger det bare her: http://home.no/stidz/PC/hylle%20med%20vink...0satt%20opp.jpg Endret 3. februar 2005 av stidz Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Grøss alt for trangt, om jeg skulle på et slikt lan skulle jeg minst hatt 2 plasser.. Lenke til kommentar
Homer_ Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Er det noen som har noen forslag til hva slags hylle jeg kansje skal bygge til TG05??? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 det finnes en sånn tråd ? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Ja, det finnes en tråd om dette! Lenke til kommentar
Homer_ Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Ok. Sorry, viste ikke om det Men takk for at dere sa i fra Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 men den tråden er vel på worklogs om jeg ikke husker helt feil. hadde vært greit med en her, så man slipper å tenke at man må gå dit for å finne space-saver for lan ol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå