Firesnake Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Eg er redd for at elkjøp ikke kommer til å ha WOW i butikken den 11 februar er du redd for at Butikken hos deg ikke kommer til å ha spillet den 11? Og er det noen som vet om det går an å få spillet en dag før serverene starter har lyst å være først å spille Lenke til kommentar
bjornmagnus Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Har forhåndsbestilt hos både El-kjøp og Spiderman.. får se:) Lenke til kommentar
Firesnake Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Eg trur eg må in til elkjøp og spør om di får det til den 11 Lenke til kommentar
balrog Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Er nok best det... jeg har også tenkt å kjøpe det på Elkjip, men det er GARANTERT utsolgt fra dag en. Så det beste er nok å forhåndsbestille... Lenke til kommentar
balrog Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 De bør være til å stole på da de står på denne lista: butikker som er med i blizzards's pre-order system Lenke til kommentar
angry_dee Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Fint for meg at jeg bor på en liten plass og stort sett alle som spiller i betaen har PreOrder fra en eller annen nettbutikk, for da er det fritt frem for meg å gå på Elkjøp og kjøpe det.. tror ikke jeg skal være redd for at det er utsolgt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå