arthur_mukk Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Video møter mobil Pantech og Curitel lar det aldri gå lang tid mellom hver gang de viser frem nye telefoner. Siste modell fra koreanerene er en hybrid mellom mobiltelefon og videokamera. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Å, fy søren, noe så sinnsykt kult!! Dette er det beste jeg noensinne har sett! Tenk så praktisk! Men litt dumt den ikke kommer hit... Men men.. Den ville sikkert ha kostet bilen, huset og en donorhjerne... Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 UÆÆÆÆ! Kommer aldri hit. Det er dumt! Sånn vil jeg ha. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Stilig. Bare jeg som ikke ser bildene i artikkelen? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Stilig.Bare jeg som ikke ser bildene i artikkelen? Det er nok bare deg. Litt dumt at du ikke ser dem. Mye du går glipp av! Århundrets telefon! SO NOT! Det kommer nok en liknende snart. Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Redline_ hvis du fortsatt ikke har fått sett de så lagra jeg like gjerne det ene bildet og legger det ut her, jeg! Håper du kan se det nå: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg