Gå til innhold

One Must Fall: Battlegrounds

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fikk omf 2097 til å funke jeg.. riktignok i ol' msdos

for compability i xp, av ukjent grunn ikke funker

windows xp v5.1 (build 2600) hehe

men lell.. spellet gjekk så fort at det tok under 0,3 sekunder å legga meg i bakken og jeg så ike engang hva duden gjorde mot meg og 2 runder tok under 0,6 sekunder (logisk nok)!!

noen som har snøring på å jeg kan gjøra for å senke hastigheten på min fabelaktige pc (cp) ??

Lenke til kommentar
Quote:

Den 2002-07-03 02:20, Erad skrev:

fikk omf 2097 til å funke jeg.. riktignok i ol' msdos

for compability i xp, av ukjent grunn ikke funker

windows xp v5.1 (build 2600) hehe

men lell.. spellet gjekk så fort at det tok under 0,3 sekunder å legga meg i bakken og jeg så ike engang hva duden gjorde mot meg og 2 runder tok under 0,6 sekunder (logisk nok)!!

noen som har snøring på å jeg kan gjøra for å senke hastigheten på min fabelaktige pc (cp) ??

Trykk esc når du er i en kamp eller gå på options på hovedmenyen og skifte på "battle speed" elns til halvparten enn der er nå.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Som du sikkert har oppdaget er det også mulig å endre farten under "Gameplay" i hovedmenyen.

Forøvrig er jeg også selv beta tester av OMF:BG, og jeg må si at har så absolutt innfridd alle forventninger. Selv i sin nåværende form (med 3 roboter og 4 arenaer) er det helt utrolig vanedannende. Spiller mest med Pyros selv. Den var på langt nær min favoritt i OMF 2097, men i OMF:BG er den rå :smile:.

Grafikkmessig ligger spillet ikke HELT på høyde med spill som f.eks. Virtua Fighter 4 for PS2, men så er heller ikke VF4 et spill der man kan spille 16 (eller flere) mot hverande eller i lag på samme arena. Spillegleden er uansett det viktigste. Screenshots (som ikke yter spillet rettferdighet etter min mening) og videoer som viser Jaguar, Force og Pyros i aksjon kan lastes ned fra http://www.omf.com (under "previews").

Anbefaler også alle interesserte med en maskin som oppfyller minimumskravene om å søke om å få bli betatester. Søknadskjema finner dere her:

http://www.omf.com/betatest/APPFORM.html

Dere blir nødt til å skrive under på en slags taushetserklæring (Non-Disclosure Agreement) og scanne + emaile, faxe eller snail-maile denne før dere får adgang til å laste ned betaen. Det krever bittelitt arbeid og litt tålmodighet, men er definitivt verdt det.

Forøvrig er det også planer om en "begrenset åpen beta" (some betyr, hvis jeg har forstått det rett, at man ikke behøver å skrive under på noe, men man må være medlem av omf.com-forumet) om en forhåpentligvis ikke altfor fjern framtid.

Lenke til kommentar

Får du positivt svar på søknaden (via email), kommer NDA'en (dokument som må skrives ut, leses, fylles ut med navn og adresse osv., signeres og sendes) samtidig med dette. Hva du må gjøre videre står også i den mailen.

Men første skritt er som sagt å fylle ut skjemaet på

http://www.omf.com/betatest/APPFORM.html

(De har sagt de ønsker flere testere så det er bare å sette igang :smile:)

Lenke til kommentar

Vel, ja...

En kvitterer på en måte for at en har lest og forstått hva spillet (betaversjonen) krever av maskinvare. Det er faktisk ikke alle som får det med seg.

Forøvrig dukker det rett som det er opp folk på omf.com-forumet som lurer på om de skal skrive "P4" eller "AMD" der :wink:.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...