Gå til innhold

One Must Fall: Battlegrounds

Anbefalte innlegg

Har netttop fått mail om at jeg er tatt opp som betatester av oppfølgeren til det gamle spillet OMF, eller One Must Fall.

Er det noen andre her som er blitt betatestere?

Noen som husker dette gode gamle sloss-spillet med kjemperoboter som man kunne oppgradere, ha med turnering?

Det nye spillet skal inneholde en Online-del der man kan kjempe med roboten sin på nettet!

Sjekk mer på http://www.omf.com

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-06-18 17:05, ATWindsor skrev:

....rula banen med Jauguaren :smile:

Jeg btukte også Jaguar. Den var rask og god....

Jaguaren nå

Og her den gamle versjonen av Jaguar

Quote:

Den 2002-06-18 17:08, Pojk skrev:

Men er det noen her som vet hvor jeg kan laste ned det gamle spillet? Jeg finner ikke linker til OMF 2097 på

Den gamle versjonen er blitt freeware nå

(fant linken på omf sin offiseielle side, så da er det vel lovlig....

[ Denne Melding var redigert av: Kenny000 på 2002-06-18 17:18 ]

Lenke til kommentar

Ja, jeg har fått til installeringen, men nå sliter jeg med at lyden hakker og er helt ødelagt. Jeg gjorde ingenting spesielt med å få til tastaturet i installeringen, det bare fønket. (Kjører XP, hvis det hadde noe å si)

Noen her som vet hva som må til for å få¨til lyden i OMF 2097?

Lenke til kommentar

det høres faktisk ut som om maskinen min er for treig. Det skal ikke ha noe med spesifikasjonene å gjøre. Kunne jo spille det på den gamle 486'en min, men ikke en 850MHz Athlon. Er det noe prog som kan fikse dette?

Lenke til kommentar

Basus:

Utifra videoklippene som ligger på http://www.omf.com ser det ut som om det er vanskelig å bevege seg på de store arenaren.

Men jeg er veldig spent på hvordan det vil fungere i praksis. Jeg skal teste det med både min Logitech Wingman Extreme og tastatur (+mus?).....

Er det noen som vet om det er lovlig å lage previews av spill man betatester? Hvis det er det, kan jeg svare på slike spørsmål etterhvert som jeg får testet spillet!

Jeg må si jeg gleder meg mer og mer.....

Lenke til kommentar

Orginalen funker fint hos meg, men av en eller annen grunn fungerer ikke kasting (bakover og slå) noen som vet hva som kan være årsaken til det? min elskede jaguar er ikke noe god uten kasting. Kastinga funker fint på en litt eldre versj av omf jeg har liggende (og hvorfor ikke bruke den spør du? Fordi den er ustabil og klikker ofte).

AtW

Lenke til kommentar

Heh..

noen som gidder å forklare hva jeg skal gjøre når spillet ikke støtter skjermkortet da?

har ikke problemer med lyden gamle spill jeg.. neh.

skal allti være omvendt jeg..!! ikke engang system shock 2 funker hos meg p.g.a skjermkortet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...