anon12234 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) hei, husker jeg kjørte dualscreen for lenge siden og har nå igjen fått fatt en en enstra skjerm, men jeg husker jeg hadde et program som gav meg en liten oppgavelinje på den andre skjermen, jeg mener ikke span mode, men bare slik at jeg kunne organisere tingene på den skjermen. #Antatt topic tilført igjen.Moderator jankee# Endret 2. februar 2005 av Jankee Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 fant det!. det het ultramon Lenke til kommentar
Musty Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 dårlig gjort å fjerne topicen og be folk om å stenge den egentlig.. kan jo være andre ville vite dette også? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Slike: "Slett/steng tråden eg fann det ut". Irriterer meg kraftig. Kva om andre lurte på det same men fekk opp ein tråd med "problem solved-- steng" Eit forum har ein stor fordel, at kunnskapen bli liggandei igjen til andre slik at dei kan finne svaret på kva tråden spurde om. Viss ein må absolutt endre topic så sett [løst/løyst] i topicen slik at det kan forsatt være ein ressurs for andre. Men det verkar også som løyste tråder skal automatisk stengast. For å klargjere litt så er det berre dei bugrapport-trådane i tilbakemeldinger som blir stengt etter at problemet er løyst. Ingen andre. Blir andre tråder stengt så har det ofte andre grunnar til stenginga. JanEirik Moderator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå