raym123 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 hei i sta kjøpte vi 2 bærbare pcer på elkjøp dem har stått på lageret og er kalde, skrudde dem på når vi kom hjem, pcene var kalde, ca som en cola som har stått noen timer i et kjøleskap kan dem få fukt skader? Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 En tommelfingerregel anngående elektronikk og oppvarming etter de har vert sterkt nedkjølt er å la de stå og lufte seg godt i det varme rommet så all kondens som kan befinne seg inni fordamper. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Måtte bare le litt av den sammenligninga. Som ei cola. :!: Det er ikke bra for elektronikk å bli fort varm når det har vært veldig kaldt som det blir nevnt. Derimot tror jeg ikke det er altfor skadelig om det skjer den ene ganga. Lenke til kommentar
raym123 Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 hehe ja, blir som en cola som har stått i kjøleskapet et par timer den var ikke iskald, den sto i bilen i et kvarter også pakket jeg den opp også skrudde jeg den på Lenke til kommentar
raym123 Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 dem var like kalde som at man har med seg mobilen i lomma på vinteren kansje litt varmere Lenke til kommentar
raym123 Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 pcene kan brukes kaldt bare det ikke er minusgrader sa toshiba Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå