flemmz Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Har endelig fått inn AMD 2400 mobile 35w inn, og montert zalman 7700 vifte (ferdig dremeltert..) men, kom aldri til å tenke på at hovedkortet er så ræva! Dividerne står låste slik at jeg ikke får disse ned. dvs. FSB står i utgangspunktet på 100 og dermed når jeg setter denne opp til 133 følger pc og agp etter, men i ezclock programmet kan jeg sette multiplier opp på disse men ikke ned. Har noen løsninger her? Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Det der kjønte jeg ikke helt. ??? Lenke til kommentar
flemmz Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Når jeg setter opp fsb følger pci og agp busen med. får fsb bare i 100mhz.... Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Ikke for å være slem, men jeg antydet jo i denne tråden at kombinasjonen VIA og XP-M kanskje kunne bli et problem... Du kan kanskje prøve en pinmod, i så fall kan du sjekke denne siden, har ingen anelse om det vil funke men det er jo en mulighet... Da min bror for tiden har et MSI KT6 Delta-FIS2R på lån, kan jeg nå også bekrefte at XP-M 2400+ funker SVÆRT dårlig på det kortet, som også bruker VIA KT600, da det får låst MP på 13,5! Det er også en mulighet for at divideren også blir låst på 1:2:3 eller 1:2:4, som i så fall vil begrense FSB til 100 Mhz eller 133 Mhz. Det igjen vil bety at alt over dette også vil overklokke AGP- og PCI-bussene, men han har ikke funnet noe sted i BIOS, eller andre steder, som viser de faktiske AGP-/PCI-frekvensene. Lenke til kommentar
flemmz Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 SUVERENT! Gikk supert med å sette maskinen på auto og deretter mod socket til 200fsb, Vips 200fsb og bare til å klokke i vei! har litt problemer med å boote men i løpet av uka skal jeg klare endel! Takker for tipset! Forresten Zalman 7700 passer perfekt! 2,7GHz 41/46 grader!!!!!!!!! om denne måleren på kortet er korrekt da..... Her har jeg noe å gjørra ja! :!: Lenke til kommentar
flemmz Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 men får bare dhrystone ALU opp i 9079 på det meste(sandra2004).hmm Hvor høyt klarer mobilen i score? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå