Maxi^ Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Jeg skal sette opp cpu tempraturen i biosen, men jeg finner bare den hvor mye grader det er nå greia...hjelp? Lenke til kommentar
jevel Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 ??? Sette opp tempen i BIOS? Hva er det du mener her? -KJ Lenke til kommentar
Maxi^ Skrevet 18. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2002 Altså sette opp max cpu tempratur, jeg har Asus kort... trur jeg har bios 2.1 eller noe..er ikke sikker Lenke til kommentar
fondus Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Jeg har ingen erfaring med Asus kort, men under advanced bios features eller noe skal det stå automatic shut down pc on **** så står det grader du kan velge. Lenke til kommentar
Maxi^ Skrevet 9. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2002 Kan ikke finne no..har hørt man kan skru av "auto reboot" inne på windows..hvordan gjøre dette med xp engelsk om det funker Lenke til kommentar
Colin Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Er det Asus A7V333? Da trenger du siste bios (1007) for å få shutdown temp. Den er vel satt til 86c eller noe fra før......tror jeg.... Pål Lenke til kommentar
Colin Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Er det Asus A7V333? Da trenger du siste bios (1007) for å få shutdown temp. Den er vel satt til 86c eller noe fra før......tror jeg.... Pål Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Quote: Den 2002-07-10 00:11, Maxi^ skrev:Kan ikke finne no..har hørt man kan skru av "auto reboot" inne på windows..hvordan gjøre dette med xp engelsk om det funker Har absolutt ingenting med bios'en å gjøre....det er bare snakk om reboot av windows ved kritiske feil (BSOD), ingenting annet. ..men du finner det under system properties. Lenke til kommentar
Colin Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Var nå temperatursetting i bios han spurte om da..... Pål Lenke til kommentar
Maxi^ Skrevet 10. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2002 Var det hovedkortet du nevnte ja...jeg har ikke noe peiling på bios...så hvor/hvordan updater man biosen?? og vil andre ting på maskina(windows..ja..alt på hdd) sletta eller noe...trolig ikke -Åsmund Lenke til kommentar
streeter Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Du må laste ned bios update fra produsentens hjemmeside. + et program som legger den nye biosen inn. - avflash tror jeg det heter??? Disse filene legger du på en diskett, og booter med bare kommandolinjen, så kjører du a:avflash.exe? og følger instruksene... Ikke reboot om noe går galt, det kan ødelegge hele dritten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå