insider Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Startet opp en guild for 2 dager siden og har nå blitt en bra gjeng med folk 93 stk Men vi leter fortsatt etter flere - har planer om å bli en av de større guildene i wow. Lvls i guilden er nå fra lvl 35 - 6 - alle er velkommene planen våres med guilden er at vi prøver å bli såpass mange så det er lett å supporte hverandre med team innad i quilden. prøver å få til raids annenhver dag ca. er et i morgen (3/2) Vi prater norsk/svensk i chatten. vi skal fortsette når retail kommer ut også irc: Mayhem.wow @ quakenet Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Ja må gratulere deg insider til et stort guild i WOW, 93stk er svartn meg ikke dårlig. Nei du får lykke til videre med guildet Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Ikkje det at det blir spesiellt aktuellt å "joine" for min del.. Men er det horde eller alliance guild.. (høres jo ut som horde utifrå navnet, men eg lurer no likevell) Lenke til kommentar
insider Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) heh ja .. er en alliance guilde er nå 110 stk og gjør klar for å gå over tiol retail guild når den starter. og takk cell v4 Endret 7. februar 2005 av insider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå