raakken Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hei Det jeg lurer på er hvilken mail klienter/adresser etc, man kan bruke i msn Bruker nå en hotmailkonto som jeg ellers aldri bruker, kan jeg f.eks bruke yahoo.no kontoen min, eller GMail kontoen? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Gmail og yahoo kan du hvertfall bruke....sikkert flere også Lenke til kommentar
lodott Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 broadpark funker og..så da funker nok det meste. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Alt funker. Er bare å godkjenne det ved å klikke på en link som de sender deg i mail. Lenke til kommentar
raakken Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Og visst jeg bytter til en annen mailkonto, må jeg si ifra/kommer kontaktene mine bort? hos dem og? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Og visst jeg bytter til en annen mailkonto, må jeg si ifra/kommer kontaktene mine bort? hos dem og? Det jeg gjør, er å trykke "lagre kontaktliste" og når du oppretter ny så klikker du på "Hent kontaktliste". Enkelt. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Alle funker, det eneste som er litt pes er at man må trykke "jeg er enig", "godkjenn", "ja, jeg er helt enig i vilkårene" og lignende maaange ganger hvis man bruker noe annet en hotmail. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå