sycho Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Hei. Har tenkt å kjøpe et ATi Radeon X800XL. (PCI-E) Har fra før av Kingston HyperX 1024 2x512 (2-2-2-5-1) og AMD Athlon64 3000+ s939. Hvilket HK burde jeg kjøpe ? Takk på forhånd :> Endret 2. februar 2005 av sycho Lenke til kommentar
hds Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) *deleted* Endret 3. februar 2005 av hds Lenke til kommentar
sycho Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) X800XL er ikke AGP. Skal ha socket 939. Og det EPoX kortet har en kamerat. Han må bruke et eget nettverkskort da NIC er veldig utsabilt på det kortet! Endret 2. februar 2005 av sycho Lenke til kommentar
hds Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 My bad, tenkte ikke på det med pci-e Hva med dette: MSI K8N Diamond LINK Et litt billigere alternativ: MSI K8N SLI Platinum LINK Hvis du ikke liker MSI så må det bli: ASUS A8N-SLI LINK,men det var bare inne et sted atm Lenke til kommentar
Jolt Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 DFI socket 939 Lanparty nForce4 SLI-DR Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 DFI socket 939 Lanparty nForce4 SLI-DR Word Lenke til kommentar
hds Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 DFI socket 939 Lanparty nForce4 SLI-DR Word Men er det på lager, nei. Hvis han skal ha HK IDAG så er det kjekt om det er på lager Lenke til kommentar
AzureCloud Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Det er tull å anbefale SLI-hovedkort til en som skal ha ATI-kort. Jeg synes dette virker mest lovende av de som er tilgjengelige nå: http://www.msi.com.tw/program/products/mai...ail.php?UID=637 Lenke til kommentar
hds Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Det er tull å anbefale SLI-hovedkort til en som skal ha ATI-kort. Jeg synes dette virker mest lovende av de som er tilgjengelige nå: http://www.msi.com.tw/program/products/mai...ail.php?UID=637 Tull? Man MÅ ikke bruke SLI vet du? Hvis trådstarter absolutt ikke vil ha SLI på sitt HK kan han jo går for: Gigabyte GA-K8NF-9 Endret 3. februar 2005 av hds Lenke til kommentar
steinih Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg fatter heller ikke hvorfor folk mener det er tull å kjøre et SLI hovedkort selv om en skal ha ATI. Greit at ikke ATI har støtte for SLI, men jeg tviler på at de fleste som kjøper SLI hovedkort og som skal ha Nvidia også kjøper f.eks 2 6800GT kort eller lignende. Greit at kanskje SLI hovedkort er noe dyrere enn andre, men den prisforskjellen er stort sett veldig liten. Jeg sliter også litt med hvilket hovedkort jeg skal velge til min nye pc. Vil helst ha et med NF4-Ultra, men ser ikke at noen har det enda. Så for min del ser det ut som om jeg ender på Asus A8N-Deluxe med NF4-SLI chipsett. btw, skal ha x850xt pe.. Så dersom noen vet om en webshop som har hovdkort med NF4-Ultra så si ifra /steinih Lenke til kommentar
AzureCloud Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Jeg sliter også litt med hvilket hovedkort jeg skal velge til min nye pc. Vil helst ha et med NF4-Ultra, men ser ikke at noen har det enda. Så for min del ser det ut som om jeg ender på Asus A8N-Deluxe med NF4-SLI chipsett. btw, skal ha x850xt pe..Så dersom noen vet om en webshop som har hovdkort med NF4-Ultra så si ifra /steinih Komplett har dette på lager (kom inn idag): http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303748&cks=PRL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå