DesertGlow Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Vi har nå opprettet to nye kategorier. Disse nye kategoriene er for å dekke et behov som utvilsomt har eksistert. 1. I hardware-delen: "PC-en min fungerer ikke, og jeg aner ikke hvorfor". Her kan man stille spørsmål om PC-problemer du har støtte på, men som du ikke aner hva skyldes. 2. I programvare-delen: "Nett-tjenester". Her diskuteres tjenester som har med nettet å gjøre, f.eks. mail, hosting, SETI@Home-lignende saker osv osv. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 :worship: Har STERKT savnet "Nett-tjenester" Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Fiiint! Det er mange av "Hjelp, PC'n funker ikke" trådene Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Haha, fantastisk forum-tittel. "PC-en min fungerer ikke, og jeg aner ikke hvorfor" Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) 1. I hardware-delen: "PC-en min fungerer ikke, og jeg aner ikke hvorfor". Her kan man stille spørsmål om PC-problemer du har støtte på, men som du ikke aner hva skyldes. Endelig! Skulle akkurat til å etterlyse en slik kategori siden folk rett og slett feilposter i alle rettninger når de har problemer med PCen (software-problemer havner i en hardware-kategori, minne-problemer dukker plutslig opp i hovedkort-kategorien osv) Endret 2. februar 2005 av Ernie. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 To kategorier som vil nok bli tatt vel imot. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Ja nå går det ann å få klassifisert postene som før ikke har passet inn noested (eller altfor mange steder) =). Kjempefine greier disse to nye kategoriene! Lenke til kommentar
riktig Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Glimrende tiltak. Har savnet en kategori som er særlig rettet mot internett og dets innhold. Endret 3. februar 2005 av SirMaximus Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Grlimrende! Dette trengte vi. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hm... Skjønte ikke helt hva som er greia med nett-tjenester. Ble ikke mye klokere av beskrivelsen "Diskusjoner og spørsmål rundt forskjellige nett-tjenester" heller. Er en del tråder i wds om hosting, er det nå meningen at de skal fortsette i den nye avdelingen? Det er ikke snakk om tjenester som man får på nett til nett, men diskusjon om internettleverandører? Eller er det programvare for å komme på (inter)nett? Dette er ikke et innlegg som påpeker at en treordsregel hadde vært nyttig, men jeg er fryktelig sjelden i den delen av forumet og det hadde vært greit å vite hva genialt som har kommet :-) Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 "Nett-tjenester" er for diskusjon rundt nettbaserte tjenester, som f. eks. MSN Messenger. Det er også for web-baserte mail-programmer, som f. eks. Gmail. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Aha, skjønner Kult at jeg måtte til en egen tråd for å forstå det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå