Gå til innhold

Nye kategorier opprettet

Anbefalte innlegg

Vi har nå opprettet to nye kategorier. Disse nye kategoriene er for å dekke et behov som utvilsomt har eksistert.

1. I hardware-delen: "PC-en min fungerer ikke, og jeg aner ikke hvorfor". Her kan man stille spørsmål om PC-problemer du har støtte på, men som du ikke aner hva skyldes.

2. I programvare-delen: "Nett-tjenester". Her diskuteres tjenester som har med nettet å gjøre, f.eks. mail, hosting, SETI@Home-lignende saker osv osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1. I hardware-delen: "PC-en min fungerer ikke, og jeg aner ikke hvorfor". Her kan man stille spørsmål om PC-problemer du har støtte på, men som du ikke aner hva skyldes.

Endelig! Skulle akkurat til å etterlyse en slik kategori siden folk rett og slett feilposter i alle rettninger når de har problemer med PCen (software-problemer havner i en hardware-kategori, minne-problemer dukker plutslig opp i hovedkort-kategorien osv)

Endret av Ernie.
Lenke til kommentar

Hm... Skjønte ikke helt hva som er greia med nett-tjenester. Ble ikke mye klokere av beskrivelsen "Diskusjoner og spørsmål rundt forskjellige nett-tjenester" heller. Er en del tråder i wds om hosting, er det nå meningen at de skal fortsette i den nye avdelingen? Det er ikke snakk om tjenester som man får på nett til nett, men diskusjon om internettleverandører? Eller er det programvare for å komme på (inter)nett?

Dette er ikke et innlegg som påpeker at en treordsregel hadde vært nyttig, men jeg er fryktelig sjelden i den delen av forumet og det hadde vært greit å vite hva genialt som har kommet :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...