perstian Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Jeg har sett bak på Arctic Silver pastaen og den består av 99% Sølv eller noe sånt, men siden kobber leder varme best. Hvordan blir det da å bruke f.eks dette? (CRC Kobberpasta) Jeg vet ikke om noen her har prøvd før, men jeg kan fyre opp en gammel PC og sjekke temp før og etter. Noen som er interrisert? Edit: Leif and friends Endret 2. februar 2005 av perstian Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Sølv leder nok varme betre enn kopar. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 sølv leder bedre, men er ein smule dyrere og blautere... Derfor vi ikkje har kjøleribber i sølv trur eg. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Jah, du får jo kjøt vannblokk i sølv på microplex.no, men dette koster flesk i forhold til ytelsen Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 CRC Kobberpasta leder nokk ikke varmen bort fra cpu så godt nei. tror også den ikke blir finkornet nokk. Den inneholder også fett som ikke er så bra for cpu. Den tåler riktignokk høye temperaturer men det er jo ikke noe problem. tror jeg hadde kjørt uten en å smurt på CRC Kobberpasta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå