awesnes Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Hei Jeg har byttet ut min Cherry med en Mazda 626 1992 modell (sedan) Fra før har jeg et stort og bra anlegg jeg har tenkt til å flytte over. Men noen spørsmål: Jeg har en forsterker, 2x12" sub, 6.5" mellomtone med satelitt-diskant, 6x9" og et par små 5.25" (er det vel). Anlegget har vært satt opp på følgene måte: 2x12" bak, i egen"designet" hattehylle 6x9", i et rom (aner ikke hva det er til) på hver side av baksete 5.25", i døra foran 6.5" og på dashbordet diskantene. subbene og 6x9" montert på forsterker, resten på spiller. Er det noen av dere som har montert inn anlegg i akkurat denne bilen? Det jeg har sett for meg som det største problemet er å trekke strømkabel fra batteriet og lydkabel fra spiller bak til bagasjerommet på bilen på en skjult måte. Har noen noen tips på hvilken veier man kan gå?? Mitt andre spørsmål er: Det ser ut som det sitter noen 6x4" i døra foran. Kan disse byttes ut med 6.5" med evt litt tilpasninger? (tenker da uten å skjære i metallet i døra.. Mitt tredje spørsmål er om det går ann å montere de små 5.25" i bakdørene? Og til slutt (tror jeg har funnet ut at det går selv...) Ser ut til å sitte et par 6x4" i hattehyllen, men her ser det ut som det er bra med plass til å sette inn 6x9"-erne... Håper noen har svar på noen av spørsmålene mine. Alternativet er å sette det bort til noen som kan det... Men litt kjedelig å betale penger for noe sånt... (noen som evt har peil på hvor mye det ville kommet på?? Har jo alle delene, og vil kunne gjøre en del selv....) Mvh AW Endret 2. februar 2005 av awesnes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå