cosw Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Har en sånn usb - bluetooth, den sender filer til mobilen men mobilen får ikke sendt til pc! Ja synlighet på hos begge enhetene, kommer bare tilkobling mislyktes Så jeg får jo ikke over filene mine til pc Lenke til kommentar
cosw Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Er det ingen andre som har prøvd å få bildene sine over til pc? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 har du winxp sp2? Flere jeg kjenner som har rapportert om problemer som løste seg ved å fjerne SP2. Aner rett og slett ikke hvorfor. Lenke til kommentar
cosw Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Har sp2 ja, men er det så lurt å ta vekk den da? er det mulig med kabel da? at det virker da kanskje? for det er akkurat som at mobilen ikke tilbyr å sende, bare motta, når jeg velger tjenester på enheten... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg sier ikke at det er lurt å ta den vekk, jeg sier at det kan være årsaken til problemet ditt . Søk litt rundt på andre mobilfora, kan hende det finnes en løsning som jeg ikke vet om. Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Du kan sjekke om dette hjelper http://www.mobileagent.info/forums/index.php?showtopic=2976 Har ikke hatt bruk for det selv men tok vare på den i tilfelle noen andre skulle trenge den Lenke til kommentar
cosw Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Du kan sjekke om dette hjelper http://www.mobileagent.info/forums/index.php?showtopic=2976 Har ikke hatt bruk for det selv men tok vare på den i tilfelle noen andre skulle trenge den Da var problemet løst Endret 5. februar 2005 av cosw Lenke til kommentar
knutert Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Takker så mye, det løste problemene mine også! Smoooth:) Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Da fortsetter jeg da...med et nytt spørsmål fra en litt uerfaren på dette. Når jeg overfører videoklipp fra D500 til pc, blir de lagret i 3GP- file? Min pc gjenkjenner ikke disse filene. Hva må jeg gjøre for å avspille disse. Eller laste ned progr, for avspilling. Noen som vet? Lenke til kommentar
knutert Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Da fortsetter jeg da...med et nytt spørsmål fra en litt uerfaren på dette. Når jeg overfører videoklipp fra D500 til pc, blir de lagret i 3GP- file? Min pc gjenkjenner ikke disse filene. Hva må jeg gjøre for å avspille disse. Eller laste ned progr, for avspilling. Noen som vet? Blir lagret som .3gp ja, et enkelt og greit program for å kjøre sånne filer er Nokia Media Player, som du finner her: http://www.nokia.com/popupDisclaimer?produ...40&languageId=1 Bare trykk "accept and start download". Med dette programmet kan du også konvertere endel andre videoformater til .3gp, slik at du kan spille de av på mobilen. Enjoy:) Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Takk skal du ha "knutert"... Da var det i boks. He, he...nærmest en morsomhet bare denne videokvaliteten på D500. Var ikke akkurat bra kvalitet da. Men greit. Holder man telefonen heeeelt stille og det er noe man absolutt vil ha bevegelige bilder fra, så. Greit nok sikkert. Lenke til kommentar
knutert Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Bare hyggelig! Ganske stusselig den videofunksjonen ja, heh....men funker jo hvis det er noe som bare må dokumenteres. Lenke til kommentar
cosw Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Hvordan konverterer man fimer i det porgramet? Lenke til kommentar
thejokerno Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Quicktime kan også spille av .3gp filer da! Lenke til kommentar
knutert Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hvordan konverterer man fimer i det porgramet? Du bare åpner en video, og så klikker du File og Save As. Funker ikke med quicktime og windows media filer, hvertfall har ikke jeg fått det til å funke. Konverterer ikke til MPEG 4, noe som er synd, siden det hadde gitt bedre kvalitet. Hvis du trenger det, kan du sjekke ut ImToo MPEG Encoder. Lenke til kommentar
MobiL FreAk : : : Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 er det noen som gidder å være så vennlige å oversette den derre greia som Tommy Angelo skrev om? (http://www.mobileagent.info/forums/index.php?showtopic=2976) er så brød på sånne datagreier...og når det i tillegg kommer på engelsk, så har jeg ikke sjanse....og jeg har samme problemet når det gjelder BT med D500... Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Letteste du kan gjøre er å laste ned nye drivere til din bluetooth adapter her. Deretter går du inn i kontrollpanel i XP, ytelse og vedlikehold, system, maskinvare og enhetsbehandling. Der finner du Bluetoothadapteren din og velger oppdater driver under egenskaper. Så bytter du ut med den usb.inf fila som ligger i den mappa du lastet ned. Da fungerer det helt toppers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå