Gå til innhold

FarCry film annonsert! Skrekk&Gru!


Anbefalte innlegg

Farcry film kunne kanskje blitt bra.. men når det er snakk om Boll. Nei, da tror eg eg spyr.

 

Guildwars hadde kanskje gjort seg som en serie av filmer  :hmm:

Battlefield 2: The Movie :dontgetit:

Ikke si slikt. Kanskje Boll har en norsk as(s)istent som surfer på gamer nå og ser det og tenker "hm, det er så mange spill Boll ikke har ødelagt, BF2 film høres bra ut" og så kaller de den "save privat Boll".

:!: :!: :!:

 

 

det der var faktisk morsomt :w00t:

Nå må vi ikke spore av helt her, folkens. Denne tråden handler om Boll og FarCry filmen. :)

Lag en egen tråd om BF2-filmen deres! :p

 

EDIT: HERREGUD! HAN PRØVER Å FÅ RETTIGHETENE TIL POSTAL!! :scared: -- :realmad:

 

EDIT2:

...What you first realize when talking to Boll is that he isn't stupid. He knows how to use the Internet, he browses popular game and film websites...

 

Håper han ikke kan norsk da. ;)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke skjønne noe annet enn at han må være jævla god til å prate for seg. Det kan ikke være noe annen forklaring. Eller så kan det hende at manusene han selger filmen på ikke er helt halv gærne, bare at han bæsjer på leggen hver gang han skal filme dem.

 

Litt som P.T. Anderson, det er et lite potensiale i alt han lager, han klarer bare ikke å få det helt ut. Bare på et par nivåer høyere en Owe Boll. Men Boll må jo faktisk være enda verre en Albert Pyun, og hvis ingen vet hvem det er IKKE finn det ut. Og hvis dere må finne det ut, da er en film kalt Ticker tingen. Da er dere overbevist.

Lenke til kommentar
En ting jeg ikke klarer å skjønne:

 

Mannen lager den ene elendige filmen etter den andre. Men likevell kommer selskap som universal, gir duden penger til å lage enda en spill<->film, og som enda en gang ramler sammen og gir tapt penger.

 

Mannen er jo en økonomisk trussel for Hollywood.

Vi får se. Jeg har faktisk bittelitt tro på at han skal klare å få ut Dungeon Siege ganske så middels-bra.

De to første spill-til-film prosjektene hans var jo horror. Horror filmer, bør alle forstå, er komplett dritt. ALL horror som kommer ut i dag er MENINGSLØS og idiotisk. Noen av dem kan være skumle for noen og enhver, men de er fortsatt patetisk dårlige (Les: The Grudge, The Ring, One Missed Call....).

 

Nå prøver han seg på Dungeon Siege og BloodRayne (+ mange andre). Disse er ikke horror. Nå kan man få en litt bedre historie. BloodRayne blir middels-action. Det ble jo egentlig avgjort så snart noen bestemte seg for å lage filmen.

Men om det ikke blir for mye action i Dungeon Siege, og om det blir en mer eventyr/drama-film, kunne denne filmen faktisk bli litt... Ja, bra? :)

 

EDIT: FarCry har jeg over hodet ingen mening om, da jeg ikke kan fatte hvordan fyren skal finne på historie til denne filmen, og hvilken type film det skal være.

Jeg skal vedde på at filmen ikke vil ha en shite med spillet å gjøre, annet enn at filmen heter det samme.

Jeg skal vedde på at hovedpersonen ikke heter Jack Carver, men at det er en gruppe ungdommer som tok en påhengsmotorbåt og dro ut til ei øde øy, for så å oppdage en gal professor som lager mutanter.

På denne måten vil Uwe sikre seg å lage en ungdomsfilm (slik som alle de andre ungdoms-drittiflmene som spyttes ut nå for tiden), samtidig som at han får litt action og kanskje faktisk litt horror også. "Jippi".

 

Forresten, dette med Postal.... Det er bare utilgivelig... :nei:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...