Gå til innhold

FarCry film annonsert! Skrekk&Gru!


Anbefalte innlegg

[iC' date=16/09/2005 : 21:59]
Kort og godt SPILL TAR SEG SOM OFTEST IKKE UT PÅ SPILL!

Følte bare jeg måtte få det ut  :roll:

En film historie bør ha en mye mer kompleks historie enn de fleste spill.

Men noe som kunne blitt bra er splinter cell på film, kan vell bli på linje med andre  :love: Tom Clancy filmer :love:

Om spill ikke tar seg ut på spill, hva tar de seg egentlig ut på da? :huh:

Da tar de seg ut på film. Mange bra filmer som har blitt dårlige spill :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jada, enda en spill->film konversjon av dimensjoner.

 

Directed by

Uwe Boll

 

Seriøst, har mannen et oppdrag om å ødelegge alt morsomt i verden ved å lage filmer av spillene.

 

Nei, må vel prøve å stoppe kisen, som Duke ville sakt:

 

"Its time to kick ass and chew bubble gum. And im all out of gum"

Lenke til kommentar
Jada, enda en spill->film konversjon av dimensjoner.

 

Directed by

Uwe Boll

 

Seriøst, har mannen et oppdrag om å ødelegge alt morsomt i verden ved å lage filmer av spillene.

 

Nei, må vel prøve å stoppe kisen, som Duke ville sakt:

 

"Its time to kick ass and chew bubble gum. And im all out of gum"

Caesar ble snikmyrdet, Kennedy ble snikmyrdet, Palme ble snikmyrdet....

 

Seriøst, når disse folka kan bli snikmyrdet, da kan det jo ikke være umulig å få satt Uwe på lista hogså, ikke sant? ;)

 

Tror vi starter en sånn innsamlingsaksjon og ser opp "snikmorder" i tlf-katalogen. Vi tar den dyreste og beste som finnes, som bruker grusomme tortur-metoder på Uwe før han til slutt gjør jobben ferdig. Han fyren blir nok veldig dyr ja, men jeg tror nok vi vil komme til å få inn nok penger av "entusiaster" på den aksjonen, om dere skjønner hva jeg mener? :evil:

Lenke til kommentar
[iC' date=17/09/2005 : 02:59]
Jada, enda en spill->film konversjon av dimensjoner.

 

Directed by

Uwe Boll

 

Seriøst, har mannen et oppdrag om å ødelegge alt morsomt i verden ved å lage filmer av spillene.

 

Nei, må vel prøve å stoppe kisen, som Duke ville sakt:

 

"Its time to kick ass and chew bubble gum. And im all out of gum"

Caesar ble snikmyrdet, Kennedy ble snikmyrdet, Palme ble snikmyrdet....

 

Seriøst, når disse folka kan bli snikmyrdet, da kan det jo ikke være umulig å få satt Uwe på lista hogså, ikke sant? ;)

 

Tror vi starter en sånn innsamlingsaksjon og ser opp "snikmorder" i tlf-katalogen. Vi tar den dyreste og beste som finnes, som bruker grusomme tortur-metoder på Uwe før han til slutt gjør jobben ferdig. Han fyren blir nok veldig dyr ja, men jeg tror nok vi vil komme til å få inn nok penger av "entusiaster" på den aksjonen, om dere skjønner hva jeg mener? :evil:

*Slår opp snikmorder og Uwe Boll's adresse i Tlf.Katalogen og Gule Sider*

Lenke til kommentar
[iC' date=17/09/2005 : 02:59]
Jada, enda en spill->film konversjon av dimensjoner.

 

Directed by

Uwe Boll

 

Seriøst, har mannen et oppdrag om å ødelegge alt morsomt i verden ved å lage filmer av spillene.

 

Nei, må vel prøve å stoppe kisen, som Duke ville sakt:

 

"Its time to kick ass and chew bubble gum. And im all out of gum"

Caesar ble snikmyrdet, Kennedy ble snikmyrdet, Palme ble snikmyrdet....

 

Seriøst, når disse folka kan bli snikmyrdet, da kan det jo ikke være umulig å få satt Uwe på lista hogså, ikke sant? ;)

 

Tror vi starter en sånn innsamlingsaksjon og ser opp "snikmorder" i tlf-katalogen. Vi tar den dyreste og beste som finnes, som bruker grusomme tortur-metoder på Uwe før han til slutt gjør jobben ferdig. Han fyren blir nok veldig dyr ja, men jeg tror nok vi vil komme til å få inn nok penger av "entusiaster" på den aksjonen, om dere skjønner hva jeg mener? :evil:

Jeg er med, oppretter en PayPal konto, og si at de gir til et godt formål. Og det er jo ikke akkurat løgn da, for et formål som fjerner Boll, er i mine øyne et godt formål.

 

Hm, hvor er Agent 47 når du trenger han mest :hmm:

Lenke til kommentar
[iC,17/09/2005 : 02:59]
Jada, enda en spill->film konversjon av dimensjoner.

 

Directed by

Uwe Boll

 

Seriøst, har mannen et oppdrag om å ødelegge alt morsomt i verden ved å lage filmer av spillene.

 

Nei, må vel prøve å stoppe kisen, som Duke ville sakt:

 

"Its time to kick ass and chew bubble gum. And im all out of gum"

Caesar ble snikmyrdet, Kennedy ble snikmyrdet, Palme ble snikmyrdet....

 

Seriøst, når disse folka kan bli snikmyrdet, da kan det jo ikke være umulig å få satt Uwe på lista hogså, ikke sant? ;)

 

Tror vi starter en sånn innsamlingsaksjon og ser opp "snikmorder" i tlf-katalogen. Vi tar den dyreste og beste som finnes, som bruker grusomme tortur-metoder på Uwe før han til slutt gjør jobben ferdig. Han fyren blir nok veldig dyr ja, men jeg tror nok vi vil komme til å få inn nok penger av "entusiaster" på den aksjonen, om dere skjønner hva jeg mener? :evil:

Jeg er med, oppretter en PayPal konto, og si at de gir til et godt formål. Og det er jo ikke akkurat løgn da, for et formål som fjerner Boll, er i mine øyne et godt formål.

 

Hm, hvor er Agent 47 når du trenger han mest :hmm:

Han spiller inn film. 47 selv har visst pensjonert seg, for det er Vin Diesel som tar rollen som han. Men nei, det er vel ikke Uwe som står bak denne....

Lenke til kommentar
andre konverteringer som vi helst ikke vil se

 

Doom (The Rock :wallbash::wallbash: )

Spy Hunter

Crazy Taxi

Deus Ex

Dead or Alive

Driver

Silent Hill

Splinter Cell

Tekken ( :cry: )

Spy Hunter

 

news-spyhunter3-1.jpg

news-spyhunter1-1.jpg

news-spyhunter2-1.jpg

 

Regissør: John Woo

Og Dwayne Johnson skal spille Alec Sects. Tror dette kan bli moro...

 

Og tilbake til Owe Boll :yucky: Halo, hvordan klarte han å få den jobben. Er det ingen som ser filmene hans? Ingen stor fan av spillet, skulle kanskje se filmen, men nå tror jeg at jeg hopper over den også :nei:

Lenke til kommentar
Hitman har ikke fått seg en Director ennå, men tror nok at Uwe gjør det han kan for å få jobben der å. Får bare håpe Vin diesel sier nei, siden det da kan bli den dårligste filmen han kommer til å gjøre.

 

Desverre er gode gamle 47 borte vekk, men har man ikke 46 andre kloner man kan bruke :p

Vin Diesel har allerede sagt ja til å spille rollen i Hitman-filmen. Det blir ikke endret. La oss nå bare håpe på at Boll ikke er så dum som navnet hans tilsier (Boll=Bolle=Dum som en bolle ^^), at han lar denne filmen stå (herregud, mannen har jo trilliarder av filmer han holder på å regissere! Jævli idiot! :realmad: ).

Lenke til kommentar

Med det jeg sa at jeg håper Vin Diesel sier nei, mente jeg at han ikke kom til å godta Boll som regisør av filmen. Dårlig settning der ja :)

 

Boll tenker ikke med hode men pengeboka. All film er god film i hans øyner, tydeligvis, og film gir penger. Irriterende.

 

Hm, tro om det ikke finnes rekruterings lister for Al Qaida på nette. Melde han opp til 4 års tjeneste i selvmords troppen til Osama :p

Lenke til kommentar
Med det jeg sa at jeg håper Vin Diesel sier nei, mente jeg at han ikke kom til å godta Boll som regisør av filmen. Dårlig settning der ja :)

 

Boll tenker ikke med hode men pengeboka. All film er god film i hans øyner, tydeligvis, og film gir penger. Irriterende.

 

Hm, tro om det ikke finnes rekruterings lister for Al Qaida på nette. Melde han opp til 4 års tjeneste i selvmords troppen til Osama :p

Eller for den sags skyld: Jihadgummibåtene.

 

skulle likt å se det:

 

Menig Uwe Boll, 2.tropp, 3.kompani, 2.bataljon, Selvmordsdivisjon "Osama Bin Laden"

Lenke til kommentar
Med det jeg sa at jeg håper Vin Diesel sier nei, mente jeg at han ikke kom til å godta Boll som regisør av filmen. Dårlig settning der ja :)

 

Boll tenker ikke med hode men pengeboka. All film er god film i hans øyner, tydeligvis, og film gir penger. Irriterende.

 

Hm, tro om det ikke finnes rekruterings lister for Al Qaida på nette. Melde han opp til 4 års tjeneste i selvmords troppen til Osama :p

Eller for den sags skyld: Jihadgummibåtene.

 

skulle likt å se det:

 

Menig Uwe Boll, 2.tropp, 3.kompani, 2.bataljon, Selvmordsdivisjon "Osama Bin Laden"

:lol:

Lenke til kommentar

primærvåpen: Selvmordsbombe x 100

sekundærvåpen: AK-47 (Til å bli brukt hvis han ikke dør når han slipper løs bombene)

 

foreløpig tjenestegjør han på et ukjent område i nordvest-Afghanistan, og har ikke møtt på kamp, selv om han har blitt bombet av en og annen F-16 :D

 

også mulighet for å bli overført til 22. Flykapringsbataljon

Endret av kenneth11
Lenke til kommentar
Farcry film kunne kanskje blitt bra.. men når det er snakk om Boll. Nei, da tror eg eg spyr.

 

Guildwars hadde kanskje gjort seg som en serie av filmer  :hmm:

Battlefield 2: The Movie :dontgetit:

Ikke si slikt. Kanskje Boll har en norsk as(s)istent som surfer på gamer nå og ser det og tenker "hm, det er så mange spill Boll ikke har ødelagt, BF2 film høres bra ut" og så kaller de den "save privat Boll".

Lenke til kommentar
Farcry film kunne kanskje blitt bra.. men når det er snakk om Boll. Nei, da tror eg eg spyr.

 

Guildwars hadde kanskje gjort seg som en serie av filmer  :hmm:

Battlefield 2: The Movie :dontgetit:

Ikke si slikt. Kanskje Boll har en norsk as(s)istent som surfer på gamer nå og ser det og tenker "hm, det er så mange spill Boll ikke har ødelagt, BF2 film høres bra ut" og så kaller de den "save privat Boll".

:!: :!: :!:

 

 

det der var faktisk morsomt :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...