Gå til innhold

FarCry film annonsert! Skrekk&Gru!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[iC,03/02/2005 : 15:39]

 

Men synes det var litt snodig at BloodRayne sier "Keep Your Friends Close, But Your Enemies Even Closer."

Noen som kjenner denne setningen? Jeg kan jo hinte litt; Oscar, trilogi, gangsters, Al Pacino?

Det der er opprinnelig et sitat fra Sun Tzu, ikke Gudfaren-filmene. Dama har mao lest sin klassiske militærtaktikk. :)

Endret av thomanil
Lenke til kommentar

tror det her summerer det bra..

 

Quote imdb

 

"Uwe boll has degraded video game movies to reacord leavals of retardedness. I would rather let a blind scitzophrinic direct this movie. Far Cry was a fun game, little plot but fun, this translates into an absolutly horendeus idea for a movie. Mr.boll please please go back to film school please. dont hurt what i love."

 

Hvorfor gir de en så dårlig regissør denne filmen ? den er jo dømt til å gå dårlig.. Alone in the dark fikk 1.9 og house of the dead fikk 2.3..

 

:thumbdown:

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

Doom-filmen blir nok SKIKKELIG dårlig.

 

Forrige gang jeg leste noe om den så det slik ut:

 

a) Handlingen foregår ikke på Mars.

b) Slemmingene er mutant-monstre, ikke demoner fra helvete.

 

Da er det liksom ikke så mye igjen av det originale konseptet... :roll:

 

Også urovekkende er det faktum at Karl Urban spiller hovedrollen. Han var ok som Eomer i LOTR-filmene, men fullstendig gjøk som altfor-hard-slemming i Chronicles of Riddick.

Endret av thomanil
Lenke til kommentar
Doom-filmen blir nok SKIKKELIG dårlig.

 

Forrige gang jeg leste noe om den så det slik ut:

 

a) Handlingen foregår ikke på Mars.

b) Slemmingene er mutant-monstre, ikke demoner fra helvete.

Det var i min tråd. :D

 

Men jeg tror vi bør gi Uwe Boll en sjanse, om ikke på FarCry prosjektet, så på BloodRayne prosjektet! Sjekk traileren som ble lagt ut tidligere her i tråden. Den ser jo ut som en ganske så real action-film i stil med Van Helsing! :)

Lenke til kommentar

Det største problemet er vel at de store annerkjente filmskaperene/filmselskapene ikke ser markedet for slike filmer.

 

Det han Uwe Boll sniken gjør er jo å rappe til seg alle filmrettighetene.

Mange spill kunne blitt vanvittige fra filmer. Spesielt slike spill med meget bra storyline.

 

Så bare de store selskapene får opp øyene og ser at det er et marked og dermed spytte i nok penger til å få laget noen bra filmer med gode skuespillere og regissører.

 

Alien Vs. Predator og Resident Evil filmene er etter min mening de beste spillt-til-film filmene som har kommet til nå. Og disse syns jeg faktisk er ganske bra filmer.

Og det skal være sagt at jeg mye heller hadde sett Paul W.S. Anderson i regissørstolen enn Uwe Boll.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Personleg synest eg at BloodRayne-traileren er ein av dei dårlegaste trailerane eg har sett. Alle skodespelarane ser ut som om dei rett og slett går på autopilot, og kva anna kan du forvente når du har ein fyr som Uwe Boll bak roret?

 

Seriøst, fyren har ikkje talent i det heile tatt. Han har lage to elendige makkverk så langt (House of the Dead og Alone in the Dark), og eg tvilar på dette kjem til å forandre seg. Hans neste prosjekt er Dungeon Siege (!), og det kan kanskje bli filmen som får Dungeons & Dragons til å sjå ut som eit mesterverk.

 

Forresten, Van Helsing orka eg ikkje å sjå ferdig ein gong, så om BloodRayne blir like "bra" som den, held eg meg godt unna ;)

Lenke til kommentar
Sagt om Far Cry filmen:

"Who's worse? Paul Anderson, Uwe Bolle, or the material they work with?"

 

Blir nok en utrolig feit kalkun vil jeg tro. Så dårlig at det ikke blir morsomt engang.

Dy har helt klart et godt poeng.

 

Som sagt så liker jeg Paul W.S. Anderson. Gi denne karen et skikkelig budsjett og noen skikkelig karer til å skrive manus så tror ikke han vil skuffe.

 

Personelig skulle jeg likt å sett Quentin Tarantino og Robert Rodriguez ved roret til en spill-blitt-film film. Tror det kunne blit steike morsomt. Tror også mannen bak I. Robot kunne laget noe bra. Men de må selvsagt basere seg på et spill som kan passe deres måte å lage film på.

Lenke til kommentar

Problemet her er ikke bare hvem som skal regissere filmen, men det faktum at det er Far Cry de skal konvertere. Hvis noen håper på at dette spillet (som har en totalt fraværende storyline) kan bli bra film, mangler kritisk sans.

 

Husk at Far Cry er bra som et spill og de godene som frihet og nydelig grafikk, ikke vil kunne gjøre susen på et filmlerrett. Spill og film er ikke det samme, og så lenge Far Cry ikke har noe å vise til filmatisk er hele opplegget ikke verdt en krone.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...