tommy18 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg har et asus a7n8x hovedkort, og da skal jeg ha usb 2.0 porter. Men likevel så tar det faktisk år og dag å overføre mp3-filer mellom pc og creative zen micro. Er det noen måte å finne ut om windows er riktig konfigurert? Jeg har service pack1 installert Lenke til kommentar
Musty Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 høyreklikk på usb kontrolleren i device manager og velg update driver.. Lenke til kommentar
tommy18 Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Har gjort det, men den fant ingenting. Siden jeg har SP1, så skal det da være støtte for usb 2.0 ? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 ja.. har du instalelrt chipset driverne? du finner de på www.nvidia.com Lenke til kommentar
tommy18 Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 De er installert ja Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Flyttes til hovedkort. Lenke til kommentar
pstub Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Heisann! Det er ikke noe problem med hovedkortet ditt! Jeg har også en ZEN-micro, og hadde noe av samme problem. Husker ikke helt hvordan det ser ut, men hvis du bare drar filene til "Media files" eller noe sånt, og ikke til Creative ikonet så går alt så mye bedre! Prøv deg frem litt! Løste mine problemer i hvert fall Lenke til kommentar
lasr Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Installer denne patchen: http://www.microsoft.com/downloads/details...&DisplayLang=en Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Har du prøvd andre USB2-enheter? Funker med USB2 på mitt A7N8X dlx ved overføring til iPod og har ikkje gjort anna enn det vanlige. Lenke til kommentar
ibi-ubu Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Brukar du nokon form for USB-hub? Ikkje alle slike støttar USB2. Eg hadde iallefall problem med det samme og det ordna seg når eg plugga kabelen rett i maskina. Eg har og eit ASUS a7n8x-kort. Teit spørsmål: Du er sjølvsagt sikker på at din MP3-spelar støttar USB2? EDIT: ah, eg fekk ikkje med meg kva spelar du hadde, men no såg eg det... Endret 3. februar 2005 av ibi-ubu Lenke til kommentar
balleklorin Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg har et asus a7n8x hovedkort, og da skal jeg ha usb 2.0 porter. Men likevel så tar det faktisk år og dag å overføre mp3-filer mellom pc og creative zen micro. Er det noen måte å finne ut om windows er riktig konfigurert? Jeg har service pack1 installert har du sjekket i bios'en om USB'n står på high-speed 480Mbit, det kan godt hende det står på full speed som bare er 12Mbit eller noe. Poenget er iallefall at å sette den på High-speed hvis den ikke står på det trolig vil fikse problemet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå