Dobbelmoral Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hei jeg har et MSI geforce 6600GT og da har jeg noe som heter MSI clock. Der jeg kan stille Core og Memory men etter jeg restarter så er de satt tilbake til default. Noen som vet hvorfor detta skjer? Burde jeg heller bruke rivatuner eller noe? Lenke til kommentar
nikhuse Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Bruker du de nyeste driverene til nvidia?Inne i Settings på skjermkortet har du valget No overclocking, Auto Overklocking og Manual overklocking..Velg sistnevnte..Det måtte jeg.. Lenke til kommentar
Dobbelmoral Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) bruker de nyeste officelle ja. Det du nevner med velge overclock har jeg ikke sett. Skal se Takker Kommer tilbake om det ikke går EDIT: Hvor fant du denne instillingen? Endret 2. februar 2005 av Dobbelmoral Lenke til kommentar
nikhuse Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Ordnet problemet seg siden du ikke kom tilbake?hehe.. Lenke til kommentar
Dobbelmoral Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 hehe se på Editen hehe jeg fant aldri den settingen. Men lasta ned Rivatuner og klokka det der restarta og da var det satt tilbake, så gikk jeg å titta nvida kontroll panel saken og der hadde det kommet et nytt punkt som het overclock eller noe lignende og der fant jeg det du pratet om med manual over clock. Stilte Core og Memory der og da stilte også den i msi clock seg til det samma. Så funka som bare det det. Lurer på om det hadde noe med rivatuner å gjøre. men men. Har du 6600gt du og eller? Klokket dette? Så den ble satt til 550/1100 når jeg tok automatisk. 500/1000 orginalt Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Mitt MSI AGP 6600GT står standard som 500/900. Overclocket til 579/1078 Lenke til kommentar
Dobbelmoral Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Mitt MSI AGP 6600GT står standard som 500/900.Overclocket til 579/1078 ikke merka noe til artifacts eller noe? Lenke til kommentar
nikhuse Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg har også 6600GT..Klokket det ganske mye..Jeg satt på inne på Clock Frequency Settings og Manual Overklocking..Da styrte mitt program (EXPERTool, siden jeg har Gainward) settingene selv om jeg restartet..Og endrer seg via programmet..Null problemer der hvertfall..Jeg har min på 585@1250..(1.667 ns minne) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå