praah Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hei! Har nettopp fått vekk min 19CRT skjerm. Har litt "problemer" med å finne gode innstillinger på min Nec 1770nx. ( Kjører radeon 9800 pro, dvi utgang) er det noen som har noen gode innstillinger ? Type, hvor mye brightness og contrast de kjører osv.... Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Jeg kjører auto, og fargedriverene som ligger på cdn som følger med. Etter jeg isntallerte drivere til windows og masse dritt, installerte jeg reforce og satte hz på 75 ( vet ikke om det hjelper, men funker mye bedre her iaff ) EDIT: husk å sette på sRGB ! det gjør du ved å trykke på menu knappen på skjermen, ett hakk til høyre og inn der hvor det står RGB og velger sRGB der. Endret 2. februar 2005 av Alph3z Lenke til kommentar
Kløno Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Prøv å sette gamma litt høyere(egenskaper\innstillinger/avansert/farger) Har for øyeblikket min på 1,6; og brigtness og contrast på ca. 30-40. Endret 3. februar 2005 av Kløno Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå